Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی از سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز در روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: در جریان این سفر تعدادی از پروژه‌های حوزه راه‌سازی استان افتتاح می‌شود.

وی، افتتاح رسمی آزادراه تبریز- سهند را مهم‌ترین برنامه سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز عنوان کرد و گفت: با افتتاح این آزادراه یکی از مطالبات دیرین مردم منطقه محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی همچنین از تعدادی از پروژه‌های عمرانی استان در حوزه راه از جمله آزادراه تبریز- ارومیه و ایستگاه راه‌آهن خاوران بازدید و آخرین وضعیت آنها را بررسی می‌کند.

به گفته وی، افتتاح چند پروژه راه‌سازی و حمل‌ونقل جاده‌ای به صورت ویدئوکنفرانس از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر به تبریز است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: جلسه ستاد بازآفرینی شهری و بررسی وضعیت پروژه‌‌های در دست اجرای استان نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/ 60001

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی تبریز آذربایجان شرقی افتتاح استاندار آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس فارس تبریز بازآفرینی شهری حمل و نقل راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد

رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود و نیز حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» وارد سریلانکا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جریان این سفر یک روزه ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا ابرپروژه چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به شکل رسمی افتتاح خواهند کرد و سپس مراسم استقبال رسمی از دکتر رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد.

دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 747409

دیگر خبرها

  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی