Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا کیانی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: سال گذشته با ایجاد ارتباط بین فناوران مستقر در پارک و مراکز رشد با صنایع و سازمان های مختلف آذربایجان شرقی و تمرکز بر تحقیقات کاربردی در حوزه فناوری وتولید، توانستیم ۲۳ قرارداد فروش فناوری به ارزش تقریبی ۳۹ میلیارد ریال  با صنایع و سازمان های استان مبادله کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی گفت: هم اکنون مراحل نهایی مبادله  ۲۹  قرارداد جدید فروش فناوری با صنایع و سازمان ها در حال اجراست و با افزایش عقد قراردادها شاهد توسعه بیشتر ارتباط بین فناوران مستقر در پارک و صنعت خواهیم بود. 

 معاون نوآوری و فناوری پارک، در تشریح عملکرد دپارتمان بازاریابی و تجاری سازی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: دپارتمان بازایابی و تجاری سازی پارک علم و فناوری استان در سه بخش مالکیت فکری، دفتر انتقال تکنولوژی و  واحد بازاریابی و تجاری سازی با هدف تسهیل فرایند تجاری سازی و فروش محصولات شرکت های فناور و دانش بنیان فعالیت می کند.

وی اظهار کرد: سال گذشته ،۶۲ موافقت نامه در اولین نمایشگاه چالش ها و نیازهای صنایع و سازمان های آذربایجان شرقی ،۶۴ موافقت نامه در هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی و ۱۰ موافقت نامه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور توسط دپارتمان بازاریابی پارک با صنایع و سازمان ها مبادله شد و مراحل اجرای این موافقت نامه ها در حال انجام است. 

کیانی گفت: پارک علم و فناوری هم اکنون در لیست تامین کنندگان شرکت های مس سونگون، پتروشیمی تبریز و سازمان قطار شهری تبریز قرار دارد. 

وی، تعداد اختراعات ارزیابی شده در دفتر مالکیت فکری را ۶۱ مورد اعلام کرد و گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۳۰۰  نفر ساعت دوره آموزشی تخصصی در زمینه های مختلف روش های بازاریابی و مارکتینگ برا ی شرکت های فناور مستقر در پارک برگزار شده است و بیش از یکهزار و ۲۰۰ نفر ساعت مشاوره در زمینه های بازاریابی،مالی و حقوقی به شرکت ها ارائه شده است. 

دپارتمان بازاریابی و تجاری سازی پارک  علم و فناوری آذربایجام شرقی ، خرداد  ماه سال ۱۳۹۸  با حضور مدیر کل فناوری و برنامه ریزی  وزارت علوم تحقیقات و فناوری آغار به کار کرده است.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری آذربایجان شرقی پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری آذربایجان شرقی پارک علم و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری آذربایجان شرقی پارک علم و فناوری اخبار کنکور صنایع و سازمان ها پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تجاری سازی موافقت نامه شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند

ﻣﺤﻤﺪ ﻗﺎﻧﻊ ﭘﺴﻨﺪ ﻓﻮﻣﻨﯽمعاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در رابطه با شناسایی ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری براساس داده کاوی صورت گرفته، اظهار داشت: در این بررسی بر اساس تفاوت رفتاری شرکت‌های صوری با شرکت‌های واقعی از جمله ارسال چندین باره صورت حساب‌های معاملات در برابر شرکت‌های واقعی که عموماً ۴ بار در سال اقدام به ارسال صورت معاملات می‌کنند و یا اینکه این شرکت ها ابتدا صورت حساب‌های خود را با مبالغ بسیار ناچیز ارسال کرده و سپس به مرور اقدام به اصلاح صورت حساب های ارسالی می‌کنند. همچنین تنوع غیرعادی کالاهایی که این شرکت‌ها در صورت معاملات فروش خود اعلام می‌کند و سایر رفتارهای خارج از استاندارد، شناسایی شده‌اند.

معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص میزان فروش شرکت‌های متخلف، گفت: با شناسایی این شرکت ها بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان فروش که منجر به ایجاد اعتبار خرید غیرواقعی برای طرف‌های معامله و فرار چند هزار میلیارد تومانی شده بود کشف  شد و برای اقدامات تکمیلی به مرکز مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی ارسال گردید.

منبع: روابط عمومی سازمان مالیات

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • اثرگذاری توسعه دانش‌بنیان‌ها در به‌روزرسانی موقوفات
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  • مراکز نوآوری و کارآفرینی دسته بندی می‌شوند
  • توسعه صادرات ، مستلزم توانمند سازی بازاریابی تولیدکنندگان
  • صادرات ۱۰۳ میلیون دلار شیرینی و شکلات از آذربایجان شرقی
  • صادرات یک میلیارد و ۵۴۲ میلیون دلار کالا از آذربایجان شرقی