Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@13:29:40 GMT

تلاش آمریکا برای فروش جنگنده به هند+فیلم

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۹۴۱۱

تلاش آمریکا برای فروش جنگنده به هند+فیلم

‍‍‍‍‍‍

شرکت آمریکایی بوئینگ در حال تلاش به منظور جلب توجه نیروی دریایی هند به جنگنده اف 18 سوپر هورنت ساخت این شرکت است.

به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق، هند برای نسل جدید ناوهای هواپیمابر خود که از عرشه های شیب دار برای به پرواز درآوردن هواپیما استفاده می کند  و شرکت بوئینگ آمریکا برای اثبات توانایی جنگنده اف 18 یک شبیه سازی برای این شرایط انجام داده و یک فروند جنگنده اف 18 سوپر هورنت را از روی یک نمونه سکوی پرش به پرواز درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هند در حال حاضر به دنبال یک جنگنده جدید برای ناو هواپیمابر جدید خود است و شرکت بوئینگ امیدوار است با این حرکت توجه هندی ها را به سمت خود جلب کند. در سالهای اخیر شرکت های آمریکایی تلاش زیادی برای فروش جنگنده به این کشور داشتند و شرکت لاکهید نیز یک مدل ویژه از جنگنده اف 16 به نیروی هوایی هند پیشنهاد کرده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی آمریکا هندوستان ناو هواپیمابر جنگنده اف 18 جنگنده اف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،با همت تلاش گران شرکت ورق خودرو استان تولید ورق گالوانیزه به میزان هزار و ۶۳۰ تن رسید و رکورد جدید تولید روزانه در این شرکت به ثبت رسید.
مدیر ارشد کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: رکورد قبلی میزان تولید روزانه در شرکت ورق خودرو مربوط به ۱۶ خرداد سال گذشته به میزان هزار و ۶۱۳ تن بود وبا ۱۷ تن افزایش در سال جاری به رقمهزار و ۶۳۰ تن رسید.
نوید ایزدی گفت: کارکنان شرکت با تلاش شبانه روزی، برنامه ریزی دقیق و همت بلند خود توانستند نخستین گام خود را برای تحقق شعار سال رهبر معظم مبنی بر " جهش تولید با مشارکت مردم" بر دارند و به این موفقیت ارزشمند دست یابند.
شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری زیر مجموعه گروه صنعتی فولاد مبارکه و تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است.

دیگر خبرها

  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • (ویدئو) بمب‌افکن آمریکایی B-۵۲ آمریکا در پرواز کم‌ارتفاع
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • (ویدئو) افشاگری مالک تلگرام درباره تلاش آمریکا برای جاسوسی از کاربران
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • افشاگری مالک تلگرام درباره تلاش آمریکا برای جاسوسی از کاربران
  • حسین علایی: ۱۲۰ جنگنده پیشرفته برای مقابله با ایران به پرواز درآمدند اما .../در زمان حمله سپاه، فرمانده سنتکام در اتاق عملیات اسرائیل حضور داشت
  • افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا