Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز دوشنبه اول دی ماه طی مراسمی از اسپانسر تیم ملی هندبال جوانان در بخش دختران و لباس این تیم رونمایی شد. در حاشیه این جلسه که با حضور مسئولین این فدراسیون و مدیران هندبالی و رسانه‌ها برگزار شد مدیرعامل باشگاه اشتاد سازه مشهد به عنوان حامی جدید تیم ملی هندبال جوانان دختر کشورمان برنامه‌های خود را برای حمایت از این تیم ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی هندبال بانوان دختر قرار است اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان شرکت کند.

سعید حسامی مدیرعامل باشگاه اشتاد سازه مشهد که این روزها تیمش در لیگ هندبال بانوان حضور دارد و حتی مرحله دوم لیگ برتر بانوان به میزبانی این شهر برگزار شد، در مراسم رونمایی از اسپانسر و پیراهن تیم هندبال جوانان دختر گفت: اشتاد سازه سه سال است در هندبال بانوان حضور دارد سال اول برای شناخت حضور در رشته هندبال بود اما سال دوم قهرمان شدیم. می‌خواستیم در سال ۹۹ آکادمی نونهالان و نوجوانان هندبال را در مشهد راه اندازی کنیم که با شرایط فعلی کرونا ملغی شد.

وی در ادامه گفت: هدف ما خدمت بود و خیلی سریع با فدراسیون هندبال به توافق رسیدیم. تلاش می‌کنیم با هماهنگی فدراسیون همه شرایط و مواردی که برای تیم ملی لازم است را رعایت کرده و فراهم کنیم. تلاش می‌کنیم تا از یک مربی خوشنام اروپایی هم در ترکیب کادر تیم استفاده کنیم تا تمرینات از پایه به صورت اصولی پیش برود. تلاش می‌کنیم بهترین مربی ممکن را به کار می‌گیریم و از حضور وی در تیم باشگاه اشتاد ساز هم استفاده کنیم.

حسامی خاطرنشان کرد: ما در بحث هندبال بانوان در آسیا جایگاهی نداریم که بخواهیم به فکر سکو باشیم. کار ما در حال حاضر دلی است و اگر در تیم ملی نبودیم این بحث را برای باشگاه خودمان انجام می‌دادیم.

وی ادامه داد: ما در کشور استعدادهای خوبی در هندبال و ورزش داریم و تلاش می‌کنیم در مسیر شناسایی این استعدادها کمک کنیم. ما یک باشگاه خصوصی هستیم و از جیب مان هزینه می‌کنیم. خوشبختانه در حال حاضر یک ریال هم بدهی نداریم.

کد خبر 5101503

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال تیم هندبال بانوان ایران قزاقستان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال کشتی آزاد تکواندو بشار رسن یحیی گل محمدی اردوی تدارکاتی لیگ کشتی کشتی فرنگی هندبال بانوان تلاش می کنیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور

 مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی شهر زاهدان برگزارمی شود.

تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی که برای اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کند با ترکیب پرستو جبلی، مهدیه خوش صفت و مربیگری و سرپرستی خانم پورثابت شرکت دارد.

 مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی  بیست و هشتم و بیست و نهم فروردین در زاهدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • برگزاری لیگ شطرنج بانوان با حضور ۸ تیم
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • شیدا مقصودلو همسر ایرانی ژوزه مورایس مربی خارجی سپاهان کیست؟
  • اعزام ۲ قایقران و یک مربی گیلانی به رقابت‌های آب های آرام کسب سهمیه المپیک پاریس
  • حضور بانوان خراسان شمالی در لیگ‌های کشور