Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@14:57:59 GMT

بازگشت شجاع به تمرینات اینبار با بلان

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۰۲۷۵

بازگشت شجاع به تمرینات اینبار با بلان

مدافع ایرانی الریان بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، اکنون با سرمربی جدید فرانسوی و نامدار این تیم، کار را استارت خواهد زد.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم الریان قطر امروز اولین جلسه تمرینی خود را بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت همراه با سایر هم تیمی‌هایش انجام داد.

 

خلیل‌زاده که حدود ۲۰ روز به دلیل مصدومیت همراه با سایر بازیکنان تمرین نمی‌کرد امروز همراه با هم‌تیمی‌هایش و زیر نظر کادر فنی به تمرین مشغول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین دلیل و به احتمال فراوان شجاع در بازی مقابل السد که از تیم‌های قدرتمند قطری است غایب خواهد بود.

 

با این همه مربیان السد از خلیل‌زاده خواسته‌اند تا او در اردوی این بازی حاضر باشد اما به دلیل اینکه این بازیکن حدود ۲۰ روز در تمرینات گروهی غایب بوده در این بازی به میدان نخواهد رفت اما به زودی شرایط حضور در ترکیب اصلی را به دست خواهد آورد.

 

لوران بلان، بازیکن اسبق فرانسه به تازگی هدایت الریان را برعهده گرفته و باید دید شجاع خلیل زاده زیر نظر این مدافع نامدار سابق فرانسوی چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

شجاع خلیل زاده قطر الریان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده قطر الریان خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس

در آستانه دیدار آاس رم و میلان در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، سردار آزمون پیش از موعد به تمرینات تیم ده روسی برگشت. این مهاجم ایرانی که از ناحیه عضلات همسترینگ ران دچار مصدومیت شده بود، سریع تر از پیش بینی های اولیه موفق به انجام ریکاوری شد و خود را در تمرینات گروهی جالوروسی در دسترس ده روسی قرار داد.

سردار آزمون در کنار لیاندرو پاردس و لورنتزو پلگرینی در تمرینات رم

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • حمایت تمام قد بازیکن پرتغالی تراکتور از شجاع خلیل زاده + عکس
  • حمایت شجاع خلیل‌زاده از سرمربی جدید تراکتور!
  • حمایت شجاع خلیل‌زاده از سرمربی فرضی تراکتور!
  • حمله هواداران تراکتور به ون حامل بازیکنان؛ شجاع منفورزاده، باندتو بردار و برو!
  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • زوج دفاعی جدید شجاع: حضور کمرنگ اما موثر!
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال