Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در قالب اجرای طرح کوچ برای تک تک دانش‌آموزان برنامه تغذیه و تحرک تجویز و ارائه می‌شود. 

احمد ناصری یکم دی ماه در جلسه معاونان آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: بسته‌های متنوع برای تحرک‌بخشی و تغذیه دانش‌آموزان در شبکه شاد ارائه شده که این امر می‌تواند به انجام فعالیت‌های تربیت بدنی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به اجرای طرح کوچ با نیت کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: ‌در قالب این طرح از ابتدای سال تحصیلی وزن و قد دانش‌آموزان به صورت دقیق اندازه‌گیری شده و با مشارکت خانواده‌ها جمع‌بندی در اجرای این طرح به انجام رسیده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد:‌ از طریق سامانه سنات این اطلاعات دانش‌آموزان به ثبت رسیده و در حال پایش و تحلیل شرایط وزنی و قدی دانش‌آموزان هستیم تا به تناسب تک تک دانش‌آموزان برنامه تغذیه و تحرک‌بخشی برای آنها تجویز و ارائه شود.
ناصری افزود: برنامه‌های متنوعی در بخش فرهنگی و همچنین تربیت بدنی و ارتقا سلامت دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد به خانواده‌ها ارائه شده که امیدواریم با همراهی آنها سلامت دانش‌آموزان از جهات مختلف تأمین شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:‌ هر چند ما تعهدی در قبال تأمین ماسک برای دانش‌آموزان مدارس روستایی، عشایری و حتی شهری نداریم اما مدیران مدارس در حد نیاز ماسک خریداری و ذخیره‌سازی کردند تا در صورت نیاز به دانش‌آموزان تحویل داده شود.
ناصری به پرداخت دو مرحله سرانه بهداشتی برای مدارس اشاره کرد و ادامه داد: در هر مرحله بیش از یک میلیارد و 800 میلیون تومان به عنوان سرانه مدرسه در اختیار مدیران قرار گرفته تا نسبت به تهیه و تأمین مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام بهداشتی اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل نیز در مراحل مختلف نسبت به تهیه رایگان مواد ضدعفونی برای مدارس اقدام کرده که ما قدردان زحمات و تلاش‌های آنها هستیم.
ناصری اضافه کرد: از هفته جاری 900 میلیون تومان نیز به حساب مدارس استان پرداخت خواهد شد تا اقلام مورد نیاز بهداشتی و آموزشی را تهیه کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: ما در حد توان آمادگی ارائه خدمات آموزشی و تربیتی را به دانش‌آموزان داریم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
ناصری گفت: ما با درک تمام شرایط و چالش‌های خانواده‌ها در شبکه شاد، سعی و تلاشمان بر این است تا مشکلات این شبکه را به حداقل رسانده و شرایط مطلوب تحصیل را برای نسل آینده مهیا کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی تغذيه دانش آموزان آموزش و پرورش استان اردبیل دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.      مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟