Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@13:46:49 GMT

نوسازی ۲۳بیمارستان در سطح استان تهران

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۰۹۰۶

نوسازی ۲۳بیمارستان در سطح استان تهران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه مترو اسلامشهر که با حضور قاضی زاده هاشم، ی نایب رییس مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولین شهرستان اسلامشهر برگزار شد اظهار داشت: یکی از مطالبات به حق مردم اسلامشهر و جنوب غرب استان بهره مندی از مترو است و روند قابل قبول اجرای این در این شهرستان نماد همدلی و هماهنگی بین همه ارکان اجرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی افزود: واقعاً به استان تهران در تخصیص بودجه ظلم بزرگی شد و سرانه‌های بهداشتی ودرمانی و آموزشی و ورزشی استان تهران به مراتب پایین‌تر از میانگین کشوری است.

وی بیان داشت: واقعیت این است که تهران مورد غفلت تاریخی قرار گرفته و برخی استان تهران را در شهر تهران خلاصه می‌کنند و این در حالی است که در شهر تهران نیز بعد از انقلاب تنها یک بیمارستان دولتی ساخته شده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳ بیمارستان در سطح استان تهران در حال ساخت، نوسازی یا باز سازی است افزود: در خصوص بیمارستان اسلامشهر که ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در صورت تأمین اعتبار این بیمارستان تا پایان این دولت به بهره برداری می‌رسد.

محسنی بندپی با بیان اینکه نهضت توسعه فضای بهداشتی و درمانی در استان تهران آغاز شده است و با جدیت این کار را دنبال می‌کنیم عنوان داشت: در خصوص عملیات مترو هر اقدامی که لازم باشد باشد باید انجام داد و شخصاً تمام مسئولیت اجرای این طرح را به عهده می‌گیرم و از هیچ تلاشی در این خصوص فروگذار نمی‌کنم.

وی گفت: در زمینه تغییر کاربری اراضی در مسیر احداث مترو اسلامشهر با وزیر راه و شهرسازی مذاکره می‌کنم و حتی کارگروه کمیسیون ماده پنج در شهرستان اسلامشهر تشکیل می‌شود و از سال ۹۷ تاکنون نرخ بیکاری در استان تهران نزولی بوده در تابستان ۹۹ و این نرخ به شش و نیم درصد رسید و نواحی صنعتی استان تهران بعد از تصویب هیأت دولت از تمام امکانات و مزایای شهرک‌های صنعتی منتفع خواهند شد.

پربیننده ترین جزییات حمایت معیشتی از اقشار کم درآمد تایید حکم اعمال مدرک تحصیلی دوم معلمان توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره بودجه سند۲۰۳۰ اعلام نتایج آزمون اصلح معلمان +لینک افزایش ۵۰ درصدی حقوق پرستاران از فردا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اسلامشهر بیمارستان مترو استاندار تهران نوسازی بازسازی انوشیروان محسنی بندپی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه های مترو، اتوبوس و تاکسی ها از شنبه

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی که قرار است از اول اردیبهشت ماه اعمال شود را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جعفر تشکری هاشمی در مورد نرخ جدید کرایه وسایل حمل و نقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر تهران سال گذشته نرخ گذاری کرایه وسایل حمل ونقل عمومی اعم از تاکسی، مترو و اتوبوس برای امسال را به تصویب رساند و نمایندگان مردم سعی کردند با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت ها،  افزایش قیمت در حوزه مترو و اتوبوس را به دلیل اینکه متعلق به شهرداری تهران است و یارانه دریافت می کنند را حداقلی در نظر بگیرند؛ اما در مورد اتوبوس های بخش خصوصی و تاکسی ها باید بگونه ای نرخ گذاری انجام می شد که راننده تاکسی و بخش خصوصی در اتوبوسرانی متضرر نشوند.

تشکری هاشمی با بیان اینکه با توجه به این سیاست کلی نرخ ورودیه در مترو داخل تهران تنها ۱۶ درصد افزایش پیدا کرد؛ بگونه ای که این درصد افزایش به دلیل آنکه با نرخ تورم فاصله زیاد دارد به نفع مسافران خواهد بود، ادامه داد: بر این اساس تا سقف ۳۰ کیلومتر نرخ محاسبه می شود و اگر از ۳۰ کیلومتر بیشتر تردد کند، نرخ محاسبه نمی شود. پس نرخ بلیت تک سفر که فعلا ۳۳۰۰ تومان است، برای سال۱۴۰۳ حداکثر مبلغ ۴۳۰۰ تومان خواهد شد و در مورد خطوط حومه برای پرند و هشتگرد نیز افزایش ۳۰ درصدی نرخ را در نظر گرفتیم. 

وی با بیان اینکه بهای بلیت برای مبلغ ورودیه در اتوبوس تندرو و عادی ۲۲ درصد افزایش یافت، افزود: به ازای هر کیلومتر پیمایش برای اتوبوس های تندرو ۲۰ درصد افزایش و برای اتوبوس های عادی ۴۰ درصد افزایش داده شد، به عبارتی دیگر پس اگر بگویم که در حوزه اتوبوس چند درصد رشد داریم به طور میانگین قیمت تمام شده در اتوبوس تندرو ۲۱ درصد و اتوبوس عادی ۳۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۲ رشد داشته است و در مورد اتوبوس های ارائه خدمات دربستی نیز شاهد رشد ۴۰ درصدی هستیم. 

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد بهای تاکسی ها در سال جاری نیز با تأکید بر اینکه حداکثر رشد ۴۵ درصد برای نرخ کرایه تاکسی ها خواهیم داشت، گفت: البته دقت داشته باشید که در مورد سرویس دهی تاکسی های خطی، ضریب شیب معابر محاسبه می شود یعنی بطور متوسط ۱۵ درصد نرخ افزایش می یابد که البته این معابر شناسایی و اعلام عمومی خواهند شد.

تشکری هاشمی با تأکید بر اینکه فرمانداری نرخ گذاری ها را تأیید کرده است، تصریح کرد: بر همین اساس افزایش نرخ ها از شنبه اول اردیبهشت ماه سال جاری لازم الاجراست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • گران شدن کرایه های مترو ، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه های مترو، اتوبوس و تاکسی ها از شنبه
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است