Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد مددی روز دوشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت پیشکسوتان فقید سرخآبی ها اظهار داشت: ناصر حجازی بزرگ و منصور پورحیدری اسطوره‌های تکرار نشدنی باشگاه استقلال هستند. ما هم باید منش، روش و رفتار خودمان را با این دو بزرگوار منطبق کنیم. بارزترین ویژگی حجازی این بود که زیر بار حرف زور نمی‌رفت. بسیار در بیان نظراتش سخت بود و تاکید می‌کرد بر آنچه که درست و حق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در جلسه امروز هیات مدیره مسائل مختلف باشگاه تصمیمات خیلی خوبی اتخاذ شد. هممچنین تلاش چندین ماهه برای کسب مجوز حرفه‌ای انجام شد. تمام اسناد و مدارک را فرستادیم و امیدواریم طی روزهای آینده با تایید همه اسناد مجوز حرفه‌ای و نهایی شده، به ما اعلام شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که طبق مصوبه هیات مدیره مدیرعامل باید بر مبنای هیات مدیره تصمیم گیری کند و گفته می‌شود این مساله خلاف قانون است، یادآور شد: طبق اساسنامه باشگاه استقلال حرکت می کنیم.

او شایعات مربوط به امضا نشدن حکمش از سوی اسماعیل خلیل زاده را رد کرد و آن را نادرست دانست و در ادامه درخصوص وضعیت فرشید اسماعیلی گفت: فردا جلسه انضباطی او در محل باشگاه برگزار می‌شود. اعضای کمیته انضباطی دفاعیات او را استماع و رای انضباطی را اعلام می‌کنند. همچنین اختلافی هم با اسماعیلی ندارم. او مانند پسرم است و رفتار انضباطی از خودش بروز داده و در هر خانواده‌ای هر رفتار انضباطی باید بررسی شود.

مددی ادامه داد: خواهشم از هواداران فهیم این است که صبور باشند تا  شرایط استقلال خوب می‌شود. فکری بهترین فرد برای بحث فنی است اما نتایج استقلال تا این لحظه خوب بوده است.

برچسب‌ها باشگاه استقلال محمود فکری فرشید اسماعیلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال محمود فکری فرشید اسماعیلی باشگاه استقلال محمود فکری فرشید اسماعیلی اخبار کنکور باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق امضا از خطیر گرفته شد؟!

حق امتیاز و مالکیت باشگاه استقلال در حالی به صورت رسمی به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد که با توجه به تغییرات ساختاری در این باشگاه و احتمال قریب به یقین تغییرات مدیریتی تا پایان فصل، طبق شنیده‌ها حق امضای علی خطیر از وی گرفته شده تا از این پس او با مجوز هیات مدیره باشگاه و افراد ذی‌ربط بالادستی از هلدینگ خلیج فارس، پای اسناد و نقل و انتقالات مالی را به امضا برساند.

در این خصوص شنیده می‌شود برخی تلاش‌های پشت‌پرده برای تداوم حضور در استقلال توسط مدیریت فعلی آبی‌ها ادامه داشته، اما گویا مدیران هلدینگ خلیج فارس در عبور از خطیر به جمع‌بندی رسیده و فقط زمان اجرایی شدن این تغییرات تا حدودی نامشخص باقی مانده که بر اساس شنیده‌ها این امر احتمالا در پایان فصل محقق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی