Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: تیم ملی‌حفاری در پیش‌ فصل چندین بازی دوستانه خوب برگزار کرده و شرایط بهتری در مسابقات لیگ برتر دارد.

مجید مرتضایی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شرایط تیمش پیش از دیدار با تیم ملی حفاری اهواز اظهار کرد: تیم ملی حفاری تیم خوبی است و همیشه بازی‌های سخت و نزدیکی با این تیم داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی ما، یک بازی نزدیک و پایاپای است. تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و امیدواریم در این بازی پیروز باشیم.

وی افزود: ملی حفاری بازیکنان جدیدی گرفته، در هفته نخست نیز استراحت داشته و بازی جدیدی هم از این تیم ندیده‌ایم. همین مسائل کار ما را سخت کرده است، آن‌ها تقریبا از بازی ما تا حدودی شناخت دارند.

سرمربی تیم فرش‌آرای مشهد در ادامه خاطرنشان کرد: حریف در پیش‌فصل چندین بازی دوستانه خوب برگزار کرده و شرایطش با ما متفاوت است. در نخستین بازی فصل فشار زیادی را تحمل کردیم تا به پیروزی رسیدیم. ملی‌حفاری از آمادگی بیشتری نسبت به ما برخوردار است و همین موضوع کار ما را سخت می‌کند.

مرتضایی یادآور شد: پس از بازی نخست هماهنگ‌تر شده‌ایم و امیدواریم نسبت به بازی گذشته نمایش بهتری داشته باشیم. از عملکرد فنی بازیکنانم در بازی نخست کاملا رضایت داشتم. تاکتیک‌هایی که روی آنان تاکید داشتم به خوبی در بازی پیاده شد. اگر بازیکنان استرس نداشتند، باید سه تا چهار گل دیگر هم به ایمان سبز می‌زدیم.

وی عنوان کرد: سه ماه تمرین کردن بدون برگزاری بازی دوستانه در ضربات نهایی تاثیرگذار بود، اما یقین دارم که در بازی‌های آتی مشکلی نخواهیم داشت. علی ابراهیمی که از تیم امید فرش‌آرا به تیم اصلی اضافه شده با مصدومیت جزیی روبرو شده که سعی خواهیم کرد او را به بازی با ملی حفاری برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مجید مرتضایی ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی مینه سوتا مقابل فینیکس در بازی نخست پلی‌آف لیگ NBA

تیم بسکتبال مینه سوتا در بازی نخست خود از پلی‌آف لیگ NBA مقابل فینیکس سانز به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال مینه سوتا در بازی نخست خود از پلی‌آف لیگ NBA مقابل فینیکس سانز با نتیجه 120 بر 95 به پیروزی رسید.

 

.

 

نتایج دیدارهای صبح امروز، یک‌شنبه به شرح زیر است:

لیگ NBA| پیروزی دنور مقابل لیکرز/ شکست سنگین سانز مینه‌سوتا

اورلاندو 83 - کلیولند 97 (یک بر صفر به سود کلیولند)
فینیکس 95 - مینه‌سوتا 120 (یک بر صفر به سود مینه‌سوتا)
فیلادلفیا 104 - نیویورک 111 (یک بر صفر به سود نیویورک)
لیکرز 103 - دنور 114 (یک بر صفر به سود دنور)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • چرا بایدن از نتانیاهو دغدغه بیشتری نسبت به اسرائیل دارد؟
  • محمد ربیعی: من مظلومم! بازی‌های تیم مرا با وسواس بیشتری قضاوت کنید
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • پیروزی مینه سوتا مقابل فینیکس در بازی نخست پلی‌آف لیگ NBA