Web Analytics Made Easy - Statcounter

واکنش استقلال به سکانس یک سریال تلویزیونی.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/10/2؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

پاپوش جدید برای عیسی آل کثیر!

در حالی که عیسی آل کثیر از فعالیت ورزشی محروم شده و این محرومیت شامل فضای غیرورزشی نمی شود، عده ای در حال جوسازی هستند و ادعا می کنند احتمال دارد محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر، به دلیل شرکت در اردوی پرسپولیس پیش از دیدار با شهر خودرو تشدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی آل کثیر، مهاجم تیم پرسپولیس به دلیل شادی پس از گلزنی برابر پاختاکور ازبکستان، 6 ماه از فوتبال محروم شد.

تلاش پرسپولیسی‌ ها در کمیته انضباطی، کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا و دادگاه عالی ورزش جواب نداد تا آل کثیر فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد.

عیسی به دلیل حکم کمیته انضباطی نمی‌ تواند در تمرینات و اردو‌های تیم پرسپولیس شرکت کند، اما او در برنامه ورزشی شبکه سوم سیما اعلام کرد در اردوی پرسپولیس پیش از دیدار با شهر خودرو حاضر شده است.

آرش شکرریز، وکیل حقوقی فوتبال در این باره گفت:

با توجه به اینکه عیسی آل کثیر قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا را زیر پا گذاشته و در اردوی پرسپولیس پیش از دیدار با شهر خودرو حضور یافته، احتمال دارد محرومیت او تشدید شود.

توضیح طرفداری: به نظر می رسد این یک فضا سازی تازه علیه مهاجم محروم پرسپولیس باشد. تا به حال پیش نیامده مصاحبه یک بازیکن در برنامه تلویزیونی برای صدور حکم یا تشدید محرومیت یک بازیکن مورد استناد حقوقی و قضایی ارکان فوتبال قرار بگیرد.

محمود فکری با پادرمیانی وریا غفوری، بازیکن اخراجی استقلال را بخشید

با گذشت چند روز از توقف استقلال مقابل ذوب آهن در اصفهان، حالا یک خبرگزاری داخلی افشا کرده در حاشیه این دیدار یک بازیکن استقلال به دلیل سرپیچی از تصمیم کادرفنی در آستانه اخراج قرار گرفته و با پادرمیانی وریا غفوری بخشیده شده است. استقلالی ها تلاش کردند این اتفاق به گوش رسانه ها نرسد اما حالا پرده کنار رفته است!

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، در فصل جاری، محمود فکری، سرمربی استقلال بارها اعلام کرده که قصد دارد روی شخصیت‌سازی تیم استقلال کار کند اما همچنان رفتارهایی از بازیکنان سر می‌زند که باعث تعجب کادر فنی شده و اینکه چطور بازیکنی که عمر حضورش در استقلال زیاده نبوده به خودش اجازه می‌دهد چنین رفتاری نشان دهد.

این بازیکن که می‌دانست جایی در ترکیب استقلال ندارد، اردوی آبی‌پوشان را ترک می‌کند. پس از اینکه بازیکن مد نظر تصمیم به بازگشت به هتل محل اقامت آبی‌پوشان گرفت از طرف فکری مورد بازخواست قرار می‌گیرد که چرا اردوی استقلال را ترک کرده اما در کمال تعجب بازیکن اعلام می‌کند که به خاطر اینکه مبلغ قراردادش کم است، شرایط خوبی ندارد! او در ادامه خودش را با دو سه بازیکن دیگر مقایسه می‌کند و می‌گوید که چرا باید آنها بیشتر از او پول بگیرند و  شاید با این شرایط به تیم رقیب برود!

فکری که از این حرف‌ها جا خورده بود به عوامل تیمش اعلام می‌کند دیگر نیازی به این بازیکن ندارد و هر کجا که دلش خواست برود. بازیکن مدنظر که متوجه اشتباه عجیبش شده بود، درخواست بخشش کرد اما سرمربی استقلال آن را نپذیرفت. در ادامه، وریا غفوری کاپیتان استقلال به همراه این بازیکن به دیدار فکری رفت و از سرمربی استقلال خواست که این بازیکن را ببخشد. میانجیگری غفوری باعث شد که فکری این بازیکن را اخراج نکند.

به گزارش تسنیم، مشخص نیست در سال‌های اخیر چه اتفاقی در استقلال افتاده که بازیکنان به خودشان اجازه می‌دهند که هر رفتاری نشان دهند، آن هم در شرایطی که آورده‌ای برای استقلال و هوادارانش نداشته‌اند. 

بازیکنانی که در یکی دو فصل اخیر زیر نظر چند مربی استقلال مصدوم شده‌اند که نشان می‌دهد حرفه‌ای زندگی نمی‌کنند و مصدومیت‌شان ارتباطی به تمرینات ندارد. بهتر است این بازیکنان که دنبال پول خوب هستند، یک بار هم طوری رفتار کنند که آورده‌ای برای استقلال داشته باشند و دو روز دیگر با جدایی از این تیم افسوس نخورند.

اعتراض باشگاه استقلال به سریال خانه امن: تلویزیون باید از ما عذرخواهی کند!

شب گذشته در یکی از سکانس های سریال خانه امن، یک فرد خرابکار در پوشش هوادار استقلال وارد استادیوم آزادی شد و همین اتفاق باعث اعتراض استقلالی ها شد.

 به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، در پی توهین صورت گرفته به هواداران استقلال در سریال خانه امن که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، صبح امروز (دوشنبه) هیات مدیره استقلال جلسه‌ای در ساختمان این باشگاه و با حضور مدیرعامل استقلال تشکیل داد.

در پایان این جلسه بیانیه‌ای صادر شد که متن آن به شرح زیر است:

روزگذشته سکانسی از سریال خانه امن  از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش و در فضای مجازی دست به دست شد که علی رغم همه ارزش‌های بالای این سریال پرمحتوا، صحنه‌ای توهین آمیز را به نمایش  گذاشت. صحنه نمایش داده شده به قدری منزجر کننده بود که از بیان آن خودداری می‌شود. باشگاه استقلال ضمن اعتراض شدید به این خطای بزرگ، انتظار دارد رئیس محترم سازمان صداوسیما به این معضل که در برنامه‌های آن سازمان پر تکرار هم شده، ورود کرده و ضمن عذرخواهی از سرمایه‌های اصلی باشگاه یعنی هواداران شریف و فهیم، هرچه سریعتر نسبت به جبران آن اقدام کند.

تروریست سریال خانه امن این بار در پوشش هوادار پرسپولیس

شب گذشته در یکی از سکانس های سریال خانه امن، یک فرد خرابکار در پوشش هوادار استقلال وارد استادیوم آزادی شد و همین اتفاق باعث اعتراض استقلالی ها شد و باشگاه استقلال هم در بیانیه ای به این اتفاق اعتراض کرد.

به گزارش طرفداری، پس از اعتراض باشگاه استقلال، ویدیویی از پشت صحنه این سریال منتشر شد که این بار همان تروریست با پوشش هوادار پرسپولیس وارد استادیوم آزادی می شود.

برنلی 2-1 وولورهمپتون؛ عملیات فرار از منطقه سقوط با موفقیت انجام شد

چلسی 3-0 وست هم؛ بازگشت به جاده پیروزی در بهترین زمان ممکن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال سریال خانه امن عیسی آل کثیر پوشش هوادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد

آفتاب‌‌نیوز :

اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد