Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده استان سیستان و بلوچستان از وضعیت اینترنت در این استان به وزیر ارتباطات انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، حبیب‌الله دهمرده در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه ۲ دی) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:یکی از مطالب زیر ساختی در هر کشوری مخابرات است، امروز در دنیا اثبات شده است  کلاس ها به صورت مجازی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حدود  ۱۵ سال قبل من خودک کلاس‌هایم را به صورت مجازی برگزار می‌کردم.

وی خطاب به آذری جهرمی گفت: جناب آقای وزیر سوالی که من مطرح کردم این است در استان‌های مختلف با توجه به بحث کرونا و کل اتفاقات نیاز به اقدام است،  دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار کشور در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان  و لرستان  آخر چه جرمی مرتکب شده‌اند که در آنجا زندگی می کنند شما به عنوان وزیر مسئولیت دارید.

لینک کوتاه: asriran.com/003CAz

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اینترنت سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور برای دومین روز متوالی از مناطق درگیر سیل جنوب استان

  احمد وحیدی وزیر کشور در دومین روز حضور در سیستان و بلوچستان به همراه محمد کرمی استاندار این استان از مناطق درگیر سیلاب بازدید و دستورات لازم در زمینه رفع مشکلات مردم را صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وضعیت مناطق سیل‌زدۀ جنوب سیستان و بلوچستان/ مردم مراقب خطر تمساح باشند
  • وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان بازید کرد
  • بازدید وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور برای دومین روز متوالی از مناطق درگیر سیل جنوب استان
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد
  • آزمایشگاه سیار در اختیار دانش‌آموزان محروم