Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین هفته از لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند میزبان فردوس قم خواهد بود و بازار روز کوثر اصفهان نیز برابر مس سونگون قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در گروه الف تیم گیتی پسند اصفهان امروز (سه شنبه ۲ دی ماه) از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن مخابرات میزبان فردوس قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم بازار روز کوثر اصفهان از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه پور شریفی تبریز به مصاف مس سونگون می‌رود.

گیتی پسند اصفهان _ فردوس قم

تیم گیتی پسند اصفهان در نخستین بازی خود در لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۷ بر ۴ تیم شهید منصوری قرچک را شکست داد و لیگ را بسیار خوب شروع کرد. در آن سوی میدان تیم فردوس قم هفته قبل برابر تیم کراپ الوند ایرانیان قرار گرفت که آن بازی به تساوی ۳_۳ انجامید.

تیم گیتی پسند با مهره‌های ملی پوش خود به دنبال پیروزی و کسب ۳ امتیاز در اولین میزبانی خود در اصفهان است. همچنین فردوس قم نیز هفته گذشته برابر کراپ نمایش غیر قابل پیش بینی ارائه داد و نشان داد تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.

این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ به صورت زنده از شبکه اصفهان پخش می‌شود.

مس سونگون ورزقان _ بازارهای روز کوثر اصفهان

شاگردان علی افضل که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر بودند، لیگ را خوب آغاز نکردند و هفته گذشته با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب تیم سن ایچ ساوه شدند. تیم بازار کوثر اصفهان نیز که دیرترین تیمی بودند که آماده مسابقات شدند، هفته گذشته در دقایق پایانی با عدم آمادگی جسمانی مواجه شدند و ۳ بر ۱ از تیم راگا تهران شکست خوردند.

مسی‌ها قصد دارند اولین پیروزی خود در لیگ را در سالن خود به دست بیاورند و با وجود نداشتن مهره‌های کلیدی خود مانند مسلم اولاد قباد و علیرضا عسگری، هدف خود را دنبال می‌کنند. همچنین بازار کوثر نمی‌خواهد دست خالی از تبریز خارج شود و قصد دارد حداقل یک امتیاز از این بازی کسب کند.

برنامه دیدارهای هفته دوم (سه شنبه دوم دی ماه):

گروه الف:

مقاومت البرز _ شهروند ساری

گیتی پسند اصفهان _ فردوس قم

گروه ب:

مس سونگون _ بازارهای کوثر اصفهان

فرش آرا مشهد _ ملی حفاری اهواز

ایمان شیراز _ سن ایچ ساوه

کد خبر 463321

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم فوتسال مس سونگون بازارهای روز کوثر فوتسال ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گیتی پسند اصفهان تیم گیتی پسند کوثر اصفهان مس سونگون فردوس قم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم

وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • پیروزی تیم هندبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی
  • رقابت‌های نزدیک در جدول