Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@23:29:53 GMT

میلاد حاتمی از ترکیه اخراج می شود

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۳۴۸۳

میلاد حاتمی از ترکیه اخراج می شود

پلیس استانبول پس از آغاز تحقیقات درباره میلاد حاتمی شهروند ایرانی مقیم ترکیه، وی را دستگیر و برای اخراج از کشور به مرکز استرداد اتباع خارجی منتقل کرد.     به گزارش خبرگزاری آناتولی اداره پلیس استانبول دو روز پیش در 19 دسامبر با صدور اطلاعیه‌ای در شبکه اجتماعی توئیتر از آغاز تحقیقات درباره اقدامات این شهروند ایرانی خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  میلاد حاتمی چند روز پیش از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام ویدئویی منتشر کرد که در آن بدون رعایت مقررات مربوط به تدابیر کرونایی مشغول گشت و گذار با خودروی پلیس بود.   تیم مبارزه با قاچاق انسان و پایانه‌های مرزی پلیس استانبول با بازداشت حاتمی وی را تحویل اداره امور مهاجرت استانبول داده است. همچنین ورود او به ترکیه به صورت موقت ممنوع شده و پیش‌بینی می‌شود وی از ترکیه اخراج شود.   گفتنی است این شهروند ایرانی 17 دسامبر جاری ویدیویی را با یک خودروی پلیس در خیابان‌های استانبول به اشتراک گذاشت. پلیس ساعاتی بعد میلاد حاتمی را دستگیر و پس از بازجویی وی را آزاد کرد. اداره پلیس استانبول مامور پلیسی را که خودروی پلیس را در اختیار این شهروند ایرانی قرار داده بود، تعلیق کرده و تحقیقات درباره وی آغاز شده است.   میلاد حاتمی پیشتر نیز در اقدام عجیب دیگر با خودروی لوکس به فروش هندوانه‌ در خیابانهای استانبول پرداخته بود.   این شهروند ایرانی در پی این اقدام جریمه و خودروی او برای مدت 15 روز از تردد در معابر عمومی به دلیل استفاده نامناسب از وسایل نقلیه خارج از چارچوب قانونی تعیین شده، منع شده بود.   خبرگزاري آناتولي اخبار خود از طريق سامانه مدیریت خبر (HAS) براي مشترکین رسانه‌ای ارسال و فقط بخشي از آنها را خلاصه و در وبسايت خود منتشر ميكند. بنابراين براي دريافت اخبار كامل ما، لطفا تماس گرفته و مشترك شويد! بیشتر بخوانید: ایتالیا/ کشف تشکیلات قاچاق مهاجران ایرانی به اروپا ۱۰ دروغی که قاچاقچیان به پناهجویان می‌گویند خدمات وی‌آی‌پی یک قاچاقچی! بازداشت ۲۰۰ مهاجر غیرقانونی پاکستان در مرزهای ایران لینک کوتاه: asriran.com/003CB3

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: میلاد حاتمی شهروند ایرانی پلیس استانبول میلاد حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی آباده گفت: با تماس به مرکز پلیس مبنی بر وقوع قتل خانم ۸۲ ساله ای در یکی از محله‌های شهرستان آباده، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
ابوالفضل مسعودی افزود: دیروز ۲ نفر با ورود به منزل یکی از شهروندان، خانم ۸۲ ساله را به قتل رسانده و طلاهای وی را سرقت می‌کنند.

وی افزود: شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی آباده از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند و هر گونه اخبار صحیح را از طریق سایت اطلاع رسانی پلیس دنبال کنند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • خودروی رانا پلاس طرح مادران چه زمانی تحویل داده می‌شود؟
  • پشت پرده دیدار رهبر حماس با اردوغان در استانبول
  • زمان مهاجرت ایرانیان ساکن ترکیه فرا رسید؟/ بحران اقتصادی در راه استانبول