Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم ذوب‌آهن اصفهان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال میزبان تیم گل‌گهر سیرجان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، روز جمعه 4 دی ماه با برگزاری 3 دیدار ادامه می‌یابد که در یکی از این رقابت‌ها، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن باید در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هشتم آماده پیکار با گل‌گهر سیرجان شود. دیداری حساس و 6 امتیازی که نتیجه آن علاوه بر 2 تیم برگزارکننده، برای سایر مدعیان قهرمانی از جمله استقلال، تراکتور، صنعت‌ نفت، فولاد و حتی سپاهان و پرسپولیس نیز حائز اهمیت بوده و هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی شاگردان قلعه‌نویی می‌تواند صدرنشین لیگ را تغییر دهد.

ذوب‌آهن شرایط سختی دارد و مقابل گل‌گهر سیرجان محکوم به برد است. سبزپوشان اصفهانی از ابتدای لیگ تاکنون بردی نداشته و 3 بازی آخر خود در لیگ برتر تنها یک امتیاز به دست آورده‌اند تا شرایط برای این تیم بحرانی‌تر از قبل شود. شاگردان رضایی از 6 بازی قبلی خود تنها 4 امتیاز به دست آورده و با کسب 4 تساوی و 2 شکست، در رده پانزدهم جدول جای دارند.

ذوب‌آهن برای خاتمه دادن به روند ناکامی‌های اخیرش محتاج پیروزی است و برای رسیدن به این منظور کار سختی مقابل گل‌گهر در پیش دارد. ذوب‌آهن در 3 هفته اخیر با مشکلات زیادی مواجه شده و نتایج ضعف این تیم در کنار درگیر شدن تعداد زیادی از بازیکنان اصلی به ویروس کرونا، رحمان رضایی و شاگردانش را تحت فشار زیادی قرار داده است. سبزپوشان اصفهانی در این دیدار باید مقابل تیمی به میدان بروند که بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. گل‌گهر همراه با قلعه‌نویی فوتبالی هجومی و زیبا را به نمایش می‌گذارد که هم خوب گل می‌زند و هم خوب گل می‌خورد.

نمایش هفته‌ گذشته ذوب‌آهن مقابل استقلال نشان داد که تیم رحمان رضایی با وجود کمبود بازیکن موثر و مشکلات زیادی که با آن درگیر است، از نظر تاکتیکی به ثبات نسبی رسیده و همین امر شرایط آنها را تا حدودی بهبود بخشیده است، اما معضل اصلی رضایی در دیدار تیمش مقابل گل‌گهر، شرایط بد روحی و روانی شاگردانش است. ناکامی‌های اخیر ذوب‌آهن و درگیری تعداد زیادی از بازیکنان به ویروس کرونا، آنها را در بعد روانی به شدت تضعیف کرده و تمرکز روانی لازم برای اجرای کارهای تاکتیکی را از آنها گرفته است.

ذوبی‌ها با وجود نتایج ضعیفی که گرفته‌اند؛ در فاز هجومی عملکرد قابل‌قبولی داشته و موقعیت‌های خوبی را خلق می‌کنند. آنها با توجه به داشته‌هایشان سعی در ارائه یک فوتبال واکنش‌گرایانه دارند و تلاش می‌کنند با پرس سنگین حریف در میانه میدان، اجازه خلق موقعیت خاصی را به تیم مقابل نداده و با حملات سریع و برق‌آسا، از خلأهای خط دفاعی تیم مقابل سود ببرند. سبزپوشان در خط میانی شرایط قابل قبولی دارند و حضور بازیکنانی مانند دشتی، جهانی و منظمی دست رضایی را برای اجرای برنامه‌هایش باز گذاشته است. سبزپوشان اصفهانی در فاز دفاعی نیز پیشرفت قابل توجهی داشته و از نظم دفاعی خوبی برخوردار شده‌اند.

در آن سو، گل‌گهر سیرجان امسال با حضور امیر قلعه‌نویی در رأس کادرفنی این تیم، تبدیل به یکی از مدعیان جدی لیگ شده و تیم قدرتمندی به شمار می‌آید. شاگردان قلعه‌نویی از 7 بازی قبلی خود 13 امتیاز به دست آورده و با کسب 4 برد، یک مساوی و 2 شکست در صدر جدول قرار دارند.گل‌گهر بازیکنان باکیفیت زیادی به خدمت گرفته و در فاز هجومی مهاجمان خطرناک و زهرداری در اختیار دارد. گل‌گهری‌ها در فاز هجومی تیم شوت‌زن و سرعتی هستند که تسلط خوبی در نبردهای هوایی دارند و در حملات پرتعداد ظاهر شده و از خط حمله زهرداری برخوردار هستند. موثرترین بازیکن این تیم گادوین منشا است که در 7 بازی گذشته 9 گل به ثمر رسانده و در صدر جدول گلزنان برتر فصل جاری قرار دارد.

گل‌گهر در خط میانی از بازیکنان موثری مانند احمد زنده‌روح، قربان‌خانی و رنجبری و صادقی بهره می‌گیرد و فوتبال رو به جلو و هجومی را ارائه می‌دهد. پاشنه آشیل گل‌گهر اما خط دفاعی این تیم است. شاگردان قلعه‌نویی با دریافت 7 گل در بین سایر مدعیان یکی از بدترین عملکردهای دفاعی را از خود به جای گذاشته و در فاز دفاعی با مشکلات جدی روبه‌رو هستند.

با همه این توصیفات آنچه مشخص است اینکه این بازی برای هر 2 تیم بسیار سخت و نفس‌گیر بوده و کسب پیروزی و 3 امتیاز آن برای هر 2 تیم ذوب‌آهن و گل‌گهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نیاز وافر هر 2 تیم به 3 امتیاز بازی و انگیزه بالای بازیکنان آنها می‌تواند نویددهنده یک بازی جذاب و زیبا باشد و باید دید اتفاقات فوتبالی به سود کدام تیم رقم می‌خورد.

اصفهان| استقبال ذوبی‌ها از رشید مظاهری/ اعتراض شدید استقلالی‌ها به تصمیم داوراصفهان| ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن برای دیدار با استقلال مشخص شدترکیب ذوب‌آهن برای دیدار مقابل استقلال مشخص شد

برترین گلزنان:

گادوین منشا با 9 گل در تیم گل‌گهر سیرجان، برترین گلزن این دیدار است.

محرومان و مصدمان:

گل‌گهر بازیکن محرومی ندارد اما وضعیت بازیکنان کرونایی ذوب‌آهن هنوز مشخص نشده است.

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن اصفهان:

وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسین، علی دشتی، میلاد جهانی، عرفان پورافراز، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه، دانیال مومنی، فرشاد محمدی‌مهر و محمد سلطانی‌مهر.

سرمربی: رحمان رضایی

ترکیب احتمالی گل‌گهر سیرجان:

علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سیدعلیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، پیمان رنجبری، میلاد زکی‌پور، سعید صادقی، احمدرضا زنده‌روح، علی قربان‌خانی و گادوین منشا.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

برنامه سایر بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به این شرح است:

سه‌شنبه 2 دی ماه

مس رفسنجان - سپاهان

چهارشنبه 3 دی ماه

شهرخودرو - آلومینیوم اراک

پیکان - سایپا

پنج‌شنبه 5 دی ماه

ذوب‌آهن - گل‌گهر سیرجان

ماشین‌سازی - نفت مسجدسلیمان

صنعت نفت آبادان - تراکتور

چهارشنبه 10 دی ماه

فولاد - نساجی

استقلال - پرسپولیس (تاریخ نامعلوم)

انتهای پیام/170/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گل گهر سیرجان هفته هشتم قلعه نویی لیگ برتر ذوب آهن دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد

گل‌گهر سیرجان در حالی مقابل استقلال خوزستان به تساوی رضایت داد که تا وقت‌های تلف شده برنده میدان بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهیدحاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی 2 - 2 رضایت داد.

 سعید سحرخیزان در دقیقه 56 و  قائم اسلامی خواه در دقیقه 90 برای میزبان گلزنی کردند. در مقابل آسو رستم در دقیقه 2+90 و محمود مطلق‌زاده در دقیقه 4+90 گل‌های تساوی بخش تیم خود را به ثمر رساندند.

قضاوت این مسابقه برعهده محمدرضا تارخ بود که به علیرضا خوشکفا، پیمان رنجبری و محمد آبشک بازیکنان استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

شاگردان اوزونیدیس در چهار مسابقه اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!