Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید هاشم پور در مستند «بوی خون» صحبت‌های جالبی درباره نقش خود در سریال «آقازاده» و نیز نوع نگاهی که به بازیگری دارد، بیان کرده است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سریال آقازاده، جمشید هاشم پور بازیگر نقش حاج حسن درباره حضور خود در این مجموعه نمایش خانگی گفت: امثال حاج حسن به همه لطمه وارد می‌کنند؛ از مردم عادی گرفته تا سیاسیون و رده‌های بالاتر جامعه، متاسفانه این شخصیت‌های دورو و چند رنگ هم به بطن جامعه و هم زیر ساخت هایش آسیب می‌زنند و بر همه مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی هم اثر می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر در پاسخ به این سوال که نگران واکنش‌های منفی مخاطبان نسبت به نقش منفی خود در سریال «آقازاده» نبودید، بیان کرد: نقش بازیگر وقتی مهم می‌شود که شما حس کنید نقشتان جای کار دارد، یک پیام یا حرف دارد یا افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اینجا دیگر مثبت یا منفی بودن نقش اهمیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

جمشید هاشم پور درباره این که امثال حاج حسن در جامعه چقدر نمود دارند، تصریح کرد: به نظرم در کف جامعه و در میان عامه مردم آدم‌هایی از جنس حاج حسن نمی‌بینیم، اما در رده‌های بالای جامعه از این حاج حسن‌ها با شخصیت ویژه و خاص شان، زیاد داریم.

وی با تاکید بر این که در طول دوران بازیگری، هیچگاه به اندازه نقش توجه نکرده است، گفت: تلاش می‌کنم نقش‌هایی را که می‌پذیرم، به شکلی که در فیلمنامه است، بازی کنم و انتظارات کارگردان و تهیه کننده را برآورده کنم. من نقش‌های کوتاهی هم داشتم که به خاطر آن‌ها سیمرغ بلورین گرفتم. کوتاه یا بلند بودن نقش همه چیز نیست. گاهی نقش‌های بسیار کوتاه هم ویژگی‌هایی دارند که از نقش‌های اصلی متمایز می‌شوند و بیشتر جلوه می‌کنند.

این بازیگر پیشکسوت درباره همکاری با سریال «آقازاده» هم این طور بیان کرد: در سریال «آقازاده» با دعوت حامد عنقا (تهیه کننده) و با حضور کارگردان سریال (بهرنگ توفیقی) درباره «آقازاده» صحبت کردیم. ضمن اینکه فیلمنامه هم از یک اسکلت قوی و محکم برخوردار بود. با بررسی نقش و ریزه کاری هایش به توافق رسیدیم و به این ترتیب همکاری ما آغاز شد.

هاشم پور همچین درباره چرایی عدم حضور در فضای مجازی این طور توضیح داد: فضای مجازی در یک جایی مفید است و در جایی دیگر بسیار مضر که من بیشتر به دلایل شخصی از این فضای دور هستم. این دوری البته فوایدی هم برایم داشته است و احساس راحتی و آرامش بیشتری دارم.

مستند «بوی خون» به کارگردانی وحید سعیدی و نویسندگی احمد رنجبر یک شنبه‌ها در فیلیمو و نماوا منتشر می‌شود. این مستند به تهیه کنندگی سید امیر موسوی نیا در هر قسمت یکی از پرونده‌های سیاسی – اجتماعی سریال «آقازاده» را واکاوی می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما جمشید هاشم پور حاج حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است

علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  در روز‌های اخیر مقداری آب ورود پیدا کرد. سد کجکی افغانستان که ۱۰۰۰ متر مکعب بر ثانیه خروجی آن است سر ریز پیدا کرد و بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است.

وی درباره سد سازی کشور‌های همسایه خصوصا ترکیه اظهار کرد: بحث مهمی است این موضوع. درباره ترکیه باید عنوان کرد با تبادل کارشناس در فضای مناسب در حال پیگیری هستیم  و در آخرین دیدار‌هایی که با آن‌ها در سازمان ملل داشتیم قرار بر این شد نشست‌ها را برگزار کنیم و هر چه سریعتر مشکلات موجود را حل و فصل کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • نخستین اظهار نظر اسماعیلیان در مورد سریال رمضانی الحشاشین
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • پسران معاون سابق قوه قضائیه مازراتی، پورشه و بنز داشتند | جزئیات تکان دهنده دادگاه رسیدگی به اتهامات آقازاده‌های جنجالی | ماجرای ماده مخدر گُل چه بود؟
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین