Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی صبح سه شنبه در جلسه تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: ما امروز مدیون سکاندار نظام هستیم، شخصیتی بزرگ که با رهنمودها و موضع گیری های عالمانه به ما عزت داده و در دنیا ما را سرافراز کرده است.

وی افزود: امروز در دنیا، رهبری همچون مقام عظمای ولایت برای کشورها یک حسرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: استان ایلام استانی مرزی و سابقه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را در کارنامه دارد و تقدیم ۱۲ هزار جانباز و سه هزار شهید نمونه بارز این وفاداری به انقلاب است.

جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه استان ایلام کارنامه درخشانی در دفاع از انقلاب اسلامی دارد، گفت: باید فراموش نکنیم که از کجا به کجا رسیده‌ایم و همین ایلامی که زیر بمباران بود و مهرانی که در زمان دفاع مقدس دست به دست می‌شد با مقاومت مردم استان، یک وجب از این خاک توسط دشمن به یغما نرفت.

وی یادآور شد: مرزبانی یکی از خصوصیات بارز استان ایلام است.

سردار رضایی تصریح کرد: نیروی انتظامی، مسئول تکلیف گراست و در کنار مردم و برای مردم است، و مردم نیز به این سازمان اعتماد کامل دارند.

وی عنوان کرد: لباس نیروی انتظامی لباس عبادت و قداست است و باید امروز به عنوان سرباز و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی بر خود ببالیم.

جانشین نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: کمبود مقدورات، هیچ تاثیری بر کار نیروی انتظامی نداشته و در این بین بیشترین نقش را خانواده کارکنان دارند و ما مدیون خانواده عزیزان تلاش گر در ناجا هستیم.

در پایان این مراسم با تقدیر از سردار نورعلی یاری فرمانده سابق انتظامی استان ایلام، سرهنگ دلاور القاصی مهر به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان معرفی شد.

کد خبر 5101932

منبع: مهر

کلیدواژه: ایلام قاسم رضایی ناجا ویروس کرونا شب یلدا روز پرستار شیراز آمار کرونا پرستار شهرکرد عکس استانها بوشهر کرمانشاه شیوع کرونا گرگان قاسم سلیمانی شهرستان کرج انقلاب اسلامی نیروی انتظامی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد