Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: ورود سامانه بارشی به همراه افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد متوسط یا تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

او افزود: انتظار می‌رود بیشترین حجم بارش‌ها طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در مناطق شمال شمال شرق و شرق و جنوب شرق و مرکز استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه زاری ادامه داد: در بعضی ساعات بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق است و بارش در ارتفاعات بشکل برف است، ضمن اینکه در این مدت خلیج فارس مواج است و طی روز‌های جمعه تا یکشنبه هفته آینده کاهش دما مورد انتظار است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی از امشب در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی خراسان شمالی از فعالیت سامانه بارشی از امشب در بخش هایی از استان خبر داد.

شیرازی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی برای امشب در استان اظهار کرد: هم اکنون سامانه بارشی وارد استان شده و پدیده کنونی جوی در استان وزش باد شدید است.

وی گفت: این سامانه بارشی بیشتر بخش های شمال و شمال غرب استان یعنی شهرستان های راز و جرگلان و بخش هایی از شهرستان مانه و سملقان را در می گیرد.

به گفته وی شدت بارش ها در این مناطق طی امشب است.

این مسئول بیان کرد: بارش ها فردا نیز ادامه دارد اما با شدت خیلی کمتر و بارش ها بیشتر در ارتفاعات به صورت باران و برف خواهد بود.

وی افزود: کمینه دمای هوا در صبح روز جمعه به دو درجه سانتی گراد می رسد و دمای هوا از ظهر جمعه افزایش می‌یابد.

شیرازی ادامه داد: آسمان خراسان شمالی برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده صاف و آفتابی خواهد بود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع کدری آب شرب بیش از ۹۵ درصد مناطق خرم آباد
  • ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور | از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور
  • پیش‌بینی وزش باد در خوزستان
  • فعالیت سامانه بارشی از امشب در خراسان شمالی
  • افزایش دمای خوزستان تا اوایل هفته آینده
  • پیش‌بینی وضعیت هوا در خوزستان
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در ۷ استان
  • طوفان شدید به تأسیسات برق‌رسانی بوشهر آسیب زد