Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد: دانشگاه آزاد و پیام نور ادغام شود تا یک دانشگاه نیمه دولتی با رویکرد جدید شروع به فعالیت کند.

به گزارش ایسنا، محمد باقری در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دانشگاه آزاد، آزاد بوده و آزادتر شده است. هیات علمی و کارکنان برخی واحدهای دانشگاه آزاد به خاطر تعلل مدیران ارشد این مجموعه نمی‌توانند حقوق دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه ماه است حقوق آنها پرداخت نشده و چهار سال است حقوق حق‌التدریسی‌ها و پایان‌نامه‌های اساتید تسویه نشده است. اگر دانشگاه آزاد را در نیابید و به آن توجه نکنید و از اعضای هیات علمی و کارکنان آن دفاع نکنید، در چند روز آینده باید شاهد تجمع دانشگاهیان جلوی مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی خطاب به تهرانچی رییس دانشگاه آزاد گفت: جناب آقای تهرانچی مثل سال‌های گذشته حقوق و مزایای هیات علمی و کارکنان خودتان را از مرکز پرداخت کنید. چرا باید شما حقوق‌تان را سر ماه دریافت کنید ولی کارکنان برخی واحدها هنوز حقوق آبان‌ماه را نگرفته باشند؟ آیا اینها خانواده ندارند؟ آیا هیات علمی دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های دیگر فرق می‌کند؟ چرا اعضای هیات علمی دانشگاه‌ دولتی سر ماه حقوق بگیرند ولی دانشگاه آزاد بعد از سه ماه نمی‌تواند حقوق کارکنان و هیات علمی را پرداخت کند؟

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه دارد: پیشنهاد مشخص این است که برای حل ریشه‌ای مسائل و مشکلات دانشگاه آزاد آن را با دانشگاه پیام نور ادغام کنید تا یک دانشگاه نیمه دولتی با رویکرد جدید شروع به فعالیت کند وگرنه دانشگاه آزاد در ماه‌های آینده با مشکلات شدیدی مواجه خواهد شد.

باقری در تذکری به وزیر نیرو نیز گفت: شهرستان بناب در سال‌های آینده تنش آبی شدیدی خواهد داشت. هم آب شرب شهرستان بناب و هم آب کشاورزی و صنعتی با تنش مواجه شده است لذا باید برنامه دقیقی داشته باشید تا تنش آبی در این شهرستان را کم کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور دانشگاه آزاد محمد باقری مجلس شورای اسلامی وزارت علوم مجلس شورای اسلامی دانشگاه آزاد هیات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر امیرآبادی‌زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

کد خبر 845298 منبع: ایسنا برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم بازنشستگی

دیگر خبرها

  • آمار اساتید انتقالی پیام نور به فنی و حرفه ای
  • دانشگاه آزاد اصفهان تیرماه میزبان کنگره بین المللی نهج البلاغه
  • از جذب موفق طرح‌های برون‌دانشگاهی تا برپایی راهیان پیشرفت در حوزه فناوری
  • در مراکز رشد و واحدهای فناور حامی تیم های ربوکاپ هستیم/ در حوزه رقابتی باقی نمی مانیم و فضای علمی را تقویت می کنیم
  • تظلم خواهی کارکنان ادغامی بانک سپه
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟