Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله صادقی روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم افتتاح طرح انتقال آب سد ماملو به شهرک صنعتی سالاریه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تأمین آب و برق به عنوان دو زیرساخت مهم در توسعه فعالیت‌های تولیدی، نیاز اصلی و اولیه حوزه صنعت است که می‌توان آینده صنعت و تولید را تحت تأثیر خود قرار دهد.
وی اظهار داشت: با انتقال آب سد ماملو، شهرک‌های صنعتی عباس‌آباد، خوارزمی و پایتخت از آب پایدار برخوردار شده و نیاز آبی صنایعی همانند معادن و نیروگاه برق شهدای پاکدشت نیز تأمین می‌شود و در سایه توسعه فعالیت واحدهای صنعتی و تولید، ۱۰ هزار شغل جدید در این منطقه ایجاد می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آب، مهمترین و اصلی‌ترین نیاز واحدهای صنعتی در توسعه فعالیت تولیدی و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار است که با اجرای این طرح، ضمن حفظ وضعیت اشتغال موجود در منطقه، فرصت‌های شغلی پایدار جدیدی نیز ایجاد می‌شود.
وی تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران زیرساخت اجرای این طرح مهم را فراهم کرده تا با تلاش و همت شرکت آب منطقه‌ای، سازمان برنامه و بودجه و همکاری شهرک‌های صنعتی مستقر در این شهرستان، اعتبار ۵۴ میلیارد تومانی مورد نیاز اجرای این طرح فراهم و امروز شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.
رئیس سازمان صمت استان تهران تصریح کرد: این سازمان با همکاری نزدیک استانداری تهران تلاش دارد تا با برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شرایط را برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید فراهم کرده و با حرکت در مسیر برنامه‌های دولت، حمایت همه جانبه از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان بخش خصوصی به عمل آورد.
فاز نخست طرح انتقال آب سد ماملو روز سه‌شنبه به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور وزیر نیرو افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در مناطق مختلف شهرستان پاکدشت مشغول به فعالیت می‌باشند.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها ویدئوکنفرانس سازمان برنامه و بودجه ورامین سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران یدالله صادقی پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویدئوکنفرانس سازمان برنامه و بودجه ورامین سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران یدالله صادقی پاکدشت ویدئوکنفرانس سازمان برنامه و بودجه ورامین سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران یدالله صادقی پاکدشت اخبار کنکور انتقال آب سد ماملو توسعه فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش

تشکیل شوراها و کمیته های تخصصی اجرایی، دستور جلسه چهارمین نشست ستاد سفرهای تابستانی کیش بود.

کنسرسیوم توسعه پایدار گردشگری با مشارکت و نظارت سازمان منطقه آزاد کیش و مشارکت تمامی جوامع صنوف کیش وبا ایجاد بستر لازم برای رونق گردشگری و هموارسازی جذب گردشگران داخلی و خارجی تشکیل می‌شود.

کنسرسیوم با یادآوری لزوم ایجاد انگیزه و مشوق سفر به کیش و همچنین ظرفیت‌های بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش را بهره‌ور و مسیر رونق گردشگری را تسریع و تسهیل می‌کند.

سرهنگی با تاکید بر اصلاح و ارتقاء رویه خدمات رسانی در جزیره کیش و در شان گردشگران و برخورد با متخلفان و با اشاره به بسترسازی پلت فرم گردشگری بر اساس نظرسنجی مردمی گفت: فصل کم فروغ گردشگری کیش در تابستان فرصت مغتنمی است تا تمامی مراکز گردشگری در زمینه بازسازی و تجهیز مجموعه خود و آموزش کارکنان و اصلاح و ارتقاء خدمات رسانی به گردشگران بکوشند.

رحیم سرهنگی در سومین نشست "ستاد سفر‌های تابستانی کیش" که با حضور نمایندگان جوامع صنوف، معاونان گردشگری، توسعه مدیریت و فرهنگی اجتماعی این سازمان و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش عصرشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد؛ از تدوین برنامه‌های راهبردی و خلاقانه در راستای رونق بخشی پایدار گردشگری این منطقه بویژه در فصل کم فروغ تابستان خبر داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که کنسرسیوم توسعه پایدار گردشگری با مشارکت و نظارت سازمان منطقه آزاد کیش و مشارکت تمامی جوامع صنوف کیش تشکیل می‌شود؛ خاطر نشان کرد: ایجاد بستر لازم برای رونق گردشگری و هموارسازی جذب گردشگران داخلی و خارجی از اهداف کلیدی این کنسرسیوم است.

وی با یادآوری لزوم ایجاد انگیزه و مشوق سفر به کیش ادامه داد: این کنسرسیوم ظرفیت‌های بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش را بهره‌ور و مسیر رونق گردشگری را تسریع و تسهیل می‌کند.

سرهنگی با تاکید بر اصلاح و ارتقاء رویه خدمات رسانی در جزیره کیش و در شان گردشگران و برخورد با متخلفان و با اشاره به بسترسازی پلت فرم گردشگری بر اساس نظرسنجی مردمی گفت: فصل کم فروغ گردشگری کیش در تابستان فرصت مغتنمی است تا تمامی مراکز گردشگری در زمینه بازسازی و تجهیز مجموعه خود و آموزش کارکنان و اصلاح و ارتقاء خدمات رسانی به گردشگران بکوشند.

وی برگزاری رویداد‌ها و جشنواره‌های جذاب فرهنگی، مذهبی و ورزشی با رویکرد ورزش‌های دریایی، جشنواره غذا و سنت ها، هفته فرهنگی استان‌ها و برپایی همایش‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی را به عنوان مولفه‌های اصلی رونق گردشگری کیش عنوان کرد و خواستار تولید محتوا و برجسته سازی جاذبه‌های کیش برای بازار‌های هدف داخلی و خارجی و انتشار آن از طریق رسانه ملی، پلتفرم‌های نمایش خانوادگی و فضای مجازی شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش پیش نیاز توسعه گردشگری کیش را توسعه همه جانبه و متوازن و فراهم کردن زیرساخت‌ها با اجرای برنامه‌های نوآورانه و خلاق عنوان کرد و افزود: برای رونق گردشگری در این منطقه باید همه بخش‌ها همگام با هم رشد کنند تا همزمان با اجرای برنامه‌های مربوط به توسعه گردشگری، پاسخگوی نیاز‌های گردشگران وایجاد علاقه مندی برای سفر‌های مجدد گردشگران به کیش باشیم.

وی از تشکیل کارگروه مذاکره با شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی کیش، با مذاکره با شرکت‌های هواپیمایی، وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری و تمام طرف‌های موثر در بهبود وضعیت پرواز‌ها؛ موضوعات مربوطه را پیگیری می‌کنیم.

گفتنی است این سومین نشست هم اندیشی در راستای اجرای همکاری‌های مشترک بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش در راستای تشکیل ستاد سفر‌های تابستانی و تحقق مفاد مذکور، به صورت مستمر و دوره‌ای ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • حقابه هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • حق‌آب هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش