Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در صفحه توییتر خود گزارشی از نشست امروز خود با مشاور امنیت ملی ‎افغانستان به اشتراک گذاشت.

خبرگزاری میزان - دریابان علی شمخانی در صفحه توییتر خود با اشاره گزارشی از نشست امروز با مشاور امنیت ملی ‎افغانستان نوشت: «‏در نشست با آقای حمدالله محب مشاور امنیت ملی ‎افغانستان تاکید شد:
۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لزوم خروج آمریکا از منطقه
۲. جایگاه ویژه افغانستان نزد ‎ایران
۳. لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه روابط دوجانبه
۴. حمایت قاطع ایران از دولت قانونی افغانستان
۵. لزوم همکاری جهت نابودی داعش

مشاور امنیت ملی رییس جمهور افغانستان صبح امروز و در بدو ورود به تهران با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: شمخانی: خروج آمریکا از منطقه زمینه‌ساز استقرار صلح و امنیت پایدار است

انتهای پیام/

برچسب ها: علی شمخانی افغانستان شورای عالی امنیت ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی شمخانی افغانستان شورای عالی امنیت ملی مشاور امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.

به گزارش خبرآنلاین، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک 26 میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

وی افزود: « بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می کند کمبود خود را جبران کند.»

به گزارش ایسنا، جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان ها در غزه تلاش می کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش های مربوط به گورهای دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ شد
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا