Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین،  محمد روشنی در خصوص بیمه تاکسیران های شهر تهران به بیمه نشدن حدود ۱۵ هزار تاکسیران تاکنون اشاره کرد وگفت: مهمترین هدف ما ارتقای معیشت تاکسیران ها است وامیدواریم با هماهنگی وهمکاری های خوب بین بخشی به عمل آمده تاپایان برنامه موفق عمل نماییم.

وی ادامه داد: طی رایزنی های انجام شده با وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و مساعدت این عزیزان قرار است تا پایان دی ماه جاری ۲ تا ۳ هزار تاکسیران در مرحله اول بیمه شوند و سایرتاکسیران ها در مراحل بعدی بیمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نامه نگاری های صورت گرفته از سوی مسوولان برای اجرای بیمه تاکسیرانها اشاره کرد و گفت: هزینه بیمه تاکسیران ها از محل هدفمندی یارانه ها پرداخت می شود.

به گفته مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، مسوولان هدفمندی با این موضوع موافقت کرده اند و قرار است که وزارت کشور اسامی تاکسیران ها را به سازمان تامین اجتماعی ارسال کند.

وی اضافه کرد: در مرحله اول مشمولان این اقدام، جایگزین تاکسیرانانی می شوندکه ازمجموعه تاکسیرانی بازنشسته یا منفک شده اند و بعد از آن به ترتیب تا پایان سال همه تاکسیرانان بیمه خواهند شد.

روشنی خاطرنشان کرد: جزییات این اقدام متعاقبا ازطریق پیامک به اطلاع تاکسیرانان عزیز  رسانده می شود ونیازی به مراجعه حضوری یا پیگیری ازسمت آنها درحال حاضرنیست.

بنا براعلام روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران، این مقام مسوول با اشاره به بیماری کرونا در کشور و همچنین کاهش درآمد تاکسیران ها تاکید کرد: تمامی توان خود را در جهت ارتقای معیشت تاکسیران ها به کار خواهیم گرفت.

پربیننده ترین عقب‌گرد دریاچه چیتگر از اهداف احداث ریه تهرانی‌ها انبار مازوت شده است/ از دست رفتن جماران فقط برای یک نیم طبقه/ اوضاع وخیم درآمدهای شهرداری نکاتی که باید درباره زلزله دماوند بدانید ورود تکنولوژی‌های نوین به سازمان مدیریت پسماند هوا را سیاسی نکنید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی شهرداری تهران بیمه تاکسیران ها محمد روشنی بیمه تاکسیران تاکسیران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سیلاب در برخی از مناطق جنوبی کشور/۳ کشته در سیستان و بلوچستان و ۳ مصدوم در عسلویه

حسین مظفری، درباره فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی کشور در دو روز اخیر اطلاع‌رسانی به استان‌های جنوبی شامل کرمان، بوشهر، هرمزگان فارس و سیستان و بلوچستان انجام شده و دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدمات در حالت آماده باش هستند.

وی با اشاره به سیلاب های روز گذشته در سیستان و بلوچستان افزود: متاسفانه روز گذشته در استان سیستان و بلوچستان، به دلیل جاری  شدن سیلاب محلی، سه نفر جان خود را از دست دادند. همچنین از بامداد امروز، مجددا بارش‌ها آغاز شده و تا کنون سه نفر در عسلویه زخمی شده‌اند و خوشبختانه کسی صدمه جدی ندیده است.

مظفری گفت: این سامانه بارشی بسیار قدرتمند است به طوری‌که بارش های روز گذشته در کشور عمان، ۱۲ کشته برجای گذاشت. در همین راستا نیز در مناطقی که حتی اندکی احتمال خطر وجود داشت، تصمیم به غیرحضوری شدن مدارس گرفته شد.

وی افزود: در حال حاضر نماینده دستگاه های مختلف ملی در سازمان مدیریت بحران کشور حضور دارند و آمادگی لازم را برای خدمت به هموطنان حفظ می کنند، ما نیز در سازمان گزارش آنلاین را از این استان‌ها دریافت می‌کنیم.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه امیدوار است این سامانه بارشی بدون هیچ مشکل خاصی از کشور خارج شود؛ ادامه داد: به هموطنان توصیه می‌کنیم از توقف در پل‌ها و حاشیه سدها و رودها خودداری کرده و به کوهستان ها مراجعه نکنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور
  • آخرین وضعیت سیل در جنوب کشور
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • وضعیت کیفیت هوای تهران صبح روز ۲۹ فروردین
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند
  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور/ خرید بدون تغییر قیمت از داروخانه‌ها
  • آخرین وضعیت سیلاب در برخی از مناطق جنوبی کشور/۳ کشته در سیستان و بلوچستان و ۳ مصدوم در عسلویه
  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید