Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس رئیس مجمع نمایندگان استان فارس از تهیه و ارائه طرح ۲ فوریتی تبدیل وضعیت پرستاران شاغل در مراکز درمانی به رئیس مجلس شورای اسلامی، خبر داد.

ابراهیم عزیزی با اشاره به تهیه یک طرح ۲ فوریتی برای تبدیل وضعیت پرستاران شاغل در بیمارستان‌ها و ارائه آن به رئیس مجلس، گفت: در این طرح و بنا به خواسته نمایندگان امضا کننده، پرستاران شرکتی به قراردادی و قراردادی‌ها به پیمانی تبدیل وضعیت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش دریافتی ایسنا، عزیزی افزود: با توجه به سختی کار پرستاران و لزوم حمایت بیشتر از سپیدپوشان فداکار عرصه سلامت، این طرح را به قید دو فوریت تقدیم هیات رییسه مجلس کردیم.

او افزود: مجلس شورای اسلامی قدردان زحمات پرستاران است و به خوبی به شرایط سختی که این عزیزان در شرایط فعلی و بیماری کرونا با آن مواجه هستند، واقف است و از تمام ظرفیت های خود برای حمایت از آنان استفاده می‌کند.

عزیزی با تبریک روز پرستار و میلاد حضرت زینب(س)، عنوان کرد: به میمنت و مبارکی این میلاد با سعادت، امیدواریم این اقدام مجلس موجب انگیزه بیشتر در این قشر زحمتکش شده و در حل مشکلات آنها موثر واقع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مجلس شورای اسلامی زرقان پرستاران همه باهم علیه کرونا پرستار تبدیل وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت راه‌های کهگیلویه و بویراحمد درپی بارش باران

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت راه‌های این استان را تشریح کرد.

حمیدرضا پیمانجو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با وجود بارش‌های شدید و سیل‌آسا، راه‌های اصلی و فرعی کهگیلویه و بویراحمد باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به حجم بارش‌ها، راه‌های روستایی در مناطق مختلف استان مسدود شده‌اند و ریزش‌هایی زیادی رخ داده است. بعد از تمام شدن بارش‌ها و مساعد شدن شرایط جوی، بازگشایی راه‌های روستایی آغاز می‌شود.

او گفت: چند پل بزرگ در راه‌های استان در معرض خطر تخریب قرار گرفته‌اند که برای رعایت ایمنی و جلوگیری از حوادث احتمالی از عبور و مرور روی آنها جلوگیری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۳۵۰ نفر نیروی عملیاتی راهدار و پشتیبان در استان آماده‌باش هستند و در حال خدمات‌رسانی و کمک به مسافران و گردشگران گرفتارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کتابخانه مرکزی شهر ایلام بزرگترین پایگاه فرهنگی، اما فاقد امکانات است
  • هوای ناسالم سه شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • مخبر: حتی یک کشته در جاده‌ها نیز قابل پذیرش نیست
  • مخبر: حتی ۱ کشته جاده‌ای هم پذیرفتنی نیست
  • مخبر: حتی یک کشته جاده‌ای هم پذیرفتنی نیست
  • مخبر: کاهش ۲۸ درصدی تلفات جاده ای خوشحال کننده است
  • تصویب قوانین بازدارنده برای کاهش حوادث جاده‌ای
  • آخرین وضعیت سدهای کهگیلویه و بویراحمد در پی بارش های سیل آسا
  • تشریح آخرین وضعیت راه‌های کهگیلویه و بویراحمد درپی بارش باران
  • ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای مواصلاتی استان قزوین