Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی عادی بیمه پاسارگاد روز یکشنبه ۳۰ آذرماه به طور فوق العاده در محل این شرکت برگزار شد و با توجه به محدودیت‌های کرونایی سهامداران به صورت مجازی در این نشست شرکت کردند.

به گزارش روزنامه اینترنتی فراز؛ در این جلسه، ترکیب جدید هیأت مدیره شرکت بیمه پاسارگاد با انتخاب اعضا توسط سهامداران مشخص شد.

بیمه پاسارگاد مدت هاست جایگاه ویژه‌ای در میان شرکت‌های بیمه‌ای و نیز کل شرکت‌های بورسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور مثال این شرکت در شاخص‌هایی مانند مانده دارایی و ارزش بازار قابل مقایسه با شرکت‌های بیمه‌ای دیگر نیست.

علت این موضوع را می‌توان در چند اقدام مهم دانست. یکی اینکه شرکت بیمه پاسارگاد در مقایسه با دیگر شرکت‌های بیمه‌ای و حتی کل شرکت‌های بورسی از ثبات مدیریت بسیار بالایی برخوردار است.

توضیح آنکه شرکت بیمه پاسارگاد که از سال ۸۵ تاسیس شده، در طول ۱۴ سال فعالیت خود تنها یک مدیرعامل داشته و معصوم ضمیری که از بدو تاسیس مدیرعامل این شرکت بوده همچنان در همین سمت مشغول فعالیت است. از طرفی، تغییرات در هیات مدیره بیمه پاسارگاد نیز در کمترین حد خود باقی مانده است، از ابتدای تاسیس بیمه پاسارگاد تاکنون تنها یکی از اعضا هیئت مدیره از مجموعه خارج و فرد دیگری جایگزین شده است، این ثبات و حجم کم تغییرات در سطوح مدیران ارشد بیمه پاسارگاد در میان شرکت‌های بورسی بی سابقه است.

شاید این موضوع در تحلیل‌ها به شکل یک عدد لحاظ نشود، اما بیشتر تحلیلگران و سرمایه گذاران، از این نظر امتیاز بالایی به شرکت بیمه پاسارگاد می‌دهند.

نکته دیگر، حمایت ویژه سهامدار عمده یعنی بانک پاسارگاد از سهم بپاس، نماد بیمه پاسارگاد است. توضیح آنکه بیمه پاسارگاد با نقش آفرینی مهم بانک پاسارگاد از سال ۹۷ که سودآورترین شرکت صنعت بیمه لقب گرفت و با ارزش‌ترین سهام از گروه بیمه در بورس را به خود اختصاص داد، تاکنون این عنوان را حفظ کرده و همواره بهترین عملکرد‌ها را ثبت کرده است که جا دارد در گزارشی مفصل به آن پرداخته شود.

به این ترتیب حمایت مداوم بانک پاسارگاد از سهم بپاس در ۱۴ سال اخیر باعث شده که سهامداران خرد نسبت به بیمه پاسارگاد وفادار باشند تا جایی که معمولا تحت سختترین شرایط سهام خود را عرضه نکرده و از آن صیانت می‌کنند. در نتیجه، اساسا فضایی برای مانور سفته بازان باقی نمی‌ماند.

البته نباید در این میان نقش ویژه بیمه مرکزی در نظارت و حمایت عالمانه از شرکت‌های بیمه‌ای و همچنین پایبندی آن به قانون در فعالیت‌های بیمه‌ای را نادیده گرفت. بیمه پاسارگاد نیز با بهره برداری بهینه از این نقش آفرینی بیمه مرکزی و نیز تعامل مثبت با آن توانسته به نتایج مطلوبی مانند شفافیت، افزایش ذخایر فنی ارزشمند برای کاهش ریسک و سایر اقدامات مثبت دست یابد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بیمه پاسارگاد پارسی خبر بانک پاسارگاد شرکت بیمه پاسارگاد شرکت های بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزه خواری نباید یک رفتار معمولی و عادی در کشور شود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان باموضوع بررسی روزه خواری و عفاف و حجاب گفت: وظیفه حاکمیت اسلامی جلوگیری از تجاهر به روزه‌خواری است و تذکر لسانی نسبت به منکرات بر همگان واجب و تکلیف شرعی است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی افزود: کشف حجاب را جرم و از مصادیق تجاهر به گناه است و بر همه مردم واجب است نسبت به کشف حجاب هم انزجار قلبی داشته باشند و هم تذکر لسانی بدهند و حاکمیت اسلامی نیز برابر با قانون با این افراد برخورد کند.

وی میان روزه خواری و تجاهر به روزه خواری تفاوت قائل شد و بیان کرد: افرادی که عذرشرعی دارند می‌توانند افطار کنند ولی نباید این کارشان در ملأ عام باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی خواستار پوشاندن رستوران‌ها و مراکز توزیع غذاها پیش از افطار شد و گفت: مراکزی غذا خوری که مجوز فعالیت دارند باید از طبخ غذا‌های کبابی در نوبت ظهر اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مصرف سوخت همچنان افزایشی است
  • مصرف سوخت در سراسر کشور همچنان افزایشی است/ مصرف حدود ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار
  • بیمه تکافل چه تمایزی با دیگر بیمه‌های بازرگانی دارد؟
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمایه
  • انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمای
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • روزه خواری نباید یک رفتار معمولی و عادی در کشور شود