Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی را منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر عزیز نجف‌پور آقابیگلو را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر عزیز نجف‌پور آقابیگلو

با اهدای سلام و تحیات

با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی» منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

دکتر طهرانچی همچنین در نامه‌ای جداگانه، از زحمات محمدرضا کشاورزی رئیس سابق واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی و برای وی آرزوی توفیق کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتصاب ابلاغ انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر بذرپاش حکم جدید صادر کرد

به گزارش تابناک، دکتر مهرداد بذرپاش طی حکمی در آخرین روز اداری سال 1402 ، دکتر سید عبدالمجید شجاع را بعنوان مشاور عالی و رئیس سازمان حراست وزارت راه و شهرسازی منصوب نمود. 


در سوابق دکتر شجاع علاوه بر خانواده شهید، معاونت امور حقوقی و مجلس معاونت علمی و فناوري رياست جمهوري و بنیاد ملی نخبگان کشور، عضو ستاد توسعه زیست فناوری، عضو هيئت مديره سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت، رئيس شورای تخصصی بهداشت و روان سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت، نمايندگی مجلس شورای اسلامی، عضو هيئت رئيسه و مخبر كميسيون انرژي مجلس شورای اسلامی، ریاست دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی، عضو هيئت امنا دانشگاه خليج فارس، عضو هيئت امنا دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی، مسئول بسيج جامعه پزشكی استان بوشهر، عضو شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان بوشهر، عضو فعال در راه‌اندازی كميته انقلاب اسلامی بوشهر و همچنین جهاد سازندگی استان بوشهر دیده می شود.


لازم به توضیح است در اواخر دوران تصدی وزارت سردار مهندس رستم قاسمی با اصرار آن مرحوم، دکتر شجاع با حفظ سمت در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به سمت سرپرست حراست این وزارتخانه منصوب گردید که امید است با حضور دکتر بذرپاش ومدیری باتجربه مانند دکتر شجاع با سوابق درخشان تخصصی اش بتوانندجو پر تلاطم این وزارتخانه بزرگ و طویل رابه آرامش و نظم و انضباط برسانند.

دیگر خبرها

  • تکمیل زنجیره دانش‌شهر ایران با گشایش ناحیه نوآوری
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • انتصاب در وزارت راه و شهرسازی
  • دکتر بذرپاش حکم جدید صادر کرد
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار