Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در نه ماهه امسال یک هزار و ۹۰۷ طرح اشتغال به مبلغ ۷۳۶ میلیارد ریال اجرا شد که در این راستا دو هزار و ۳۵۹ فرصت شغلی جدید برای جامعه هدف ایجاد شده است. - اخبار استانها -

رضا سلم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: در نه ماهه امسال یک هزار و 907 طرح اشتغال به مبلغ 736 میلیارد ریال اجرا شد که در این راستا دو هزار و 359 فرصت شغلی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از یک هزار و 907 طرح اجرا شده 49 طرح در بخش حمل و نقل اجرا شده است افزود: 718 طرح در بخش خدمات، 77 طرح در بخش دامداری، 21 طرح در بخش طیور ، کشاورزی 62 طرح، زنبور و ماهی هفت طرح، صنعتی 159 طرح، فرش و گلیم 83 طرح و در بخش صنایع دستی 37 طرح اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در این مدت 549 طرح ویژه مجریان زن و یک هزار و 358 طرح ویژه مجریان مرد اجرا شده است که از طرح‌های اجرا شده 883 طرح شهری، یک هزار و 24 طرح روستایی بوده و 344 طرح جزو مشاغل خانگی است و مابقی طرح‌ها در بخش مشاغل خود اشتغالی بوده است.

اختصاص 137 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان گلستانی/4000 نفر صاحب شغل می‌شوند500 پنل خورشیدی برای اشتغال مددجویان فارس افتتاح می‌شوداختصاص 170 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان امداد در گلستان /6000 نفر صاحب شغل می‌شوند

سلم‌آبادی افزود:در نه ماهه امسال 15 هزار و 320 فقره نظارت بر طرح‌ها اجرا شد و 107 خانوار خودکفا شدند.

وی بیان کرد: در نه ماهه امسال برای 3 هزار و 130 نفر آموزش‌های لازم با هزینه 635 میلیون ریال اجرا شد و یک هزار و 500 دوره مقدماتی و 582 آموزش‌های مهارتی و یک هزار و 48 طرح پایدارسازی و توسعه اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در آموزش‌ها برنامه برای دو هزار و 880 طرح بود که تاکنون 109 درصد محقق شده است.

وی افزود: سقف تسهیلات به مددجویان 80 میلیون تومان، غیرمددجو (فرزندان و وابستگان مددجو) 50 میلیون تومان و تسهیلات کارفرمایی نیز به ازای به کارگیری هر نفر 50 میلیون تومان اعلام شده است.

انتهای پبام/254/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نه ماهه امسال خراسان جنوبی اجرا شده کمیته امداد طرح در بخش یک هزار اجرا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره

در سال گذشته ۱۲۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از ۳۰۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند. - اخبار استانها -

 طاهره شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کرج، با اشاره به اینکه کانون وکلا دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند، اظهار داشت: در سال گذشته 120 وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از 3000 مددجوی البرزی ارائه کردند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در سال 1402 در راستای این طرح، وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حضور یافته و به 450 مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.

شهبازی با قدردانی از وکلای دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه با توجه به نقش آن مجموعه در محاکم قضایی نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان به لحاظ مشکلات اقتصادی موجود توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران