Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@00:06:21 GMT

صفحه اینستاگرام میلادحاتمی مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۹۴۴۶

صفحه اینستاگرام میلادحاتمی مسدود شد

صفحه اینستاگرام میلاد حاتمی که توسط پلیس ترکیه دستگیر شده است، مسدود شد. میلاد حاتمی؛ یکی از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی، توسط پلیس ترکیه بازداشت و تحویل پلیس مهاجرت این کشور شد. منبع: صراط برچسب ها: مسدود ، ناطقان ، میلادحاتمی ، ترکیه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مسدود ناطقان ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه محور فرعی جنوب استان مسدود شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مصطفی کول زاده در تشریح این خبر، افزود: با توجه به بارش نزولات آسمانی در استان سه محور فرعی فنوج به کوتیک، چاهان به زر آباد و دلگان به بمپور مسدود بوده و پرسنل پلیس راه جنوب و عوامل راهداری مشغول بازگشایی مسیرها هستند.

وی با بیان اینکه وجود آب در سطح راه، یکی از تهدیدات بزرگ برای رانندگی است، تصریح کرد: وجود آب با ارتفاع بیش از ۱۵ سانتیمتر در سطح راه، می‌تواند مانع عبور وسیله نقلیه در حال حرکت شود و از رانندگان خواست در صورتی که سطح آب موجود بر روی راه بیش از ۳۰ سانتیمتر یا تا وسط قالپاق چرخ وسیله نقلیه است، به هیچ وجه تا فروکش کردن آب، از آن محل گذر نکنند.

کول زاده در پایان از رانندگان خواست تا قبل از سفر، از طریق شماره تماس‌های ۱۱۰،۱۲۰ و ۱۴۱ از بازبودن مسیرها و شرایط آب و هوایی اطلاع یابند و با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب، از هرگونه عجله و شتاب بی مورد در رانندگی پرهیز و نیز وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، مجهز کنند.

کد خبر 6079906

دیگر خبرها

  • تمسخر کنسرت «معین» و مردم ایران در روزنامه‌های ترکیه
  • حواشی کنسرت جدید معین به روزنامه‌های ترکیه رسید!
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان
  • (ویدئو) لیلا حاتمی از احساسش درباره پدر مى‌گوید
  • سه محور فرعی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد
  • سه محور فرعی جنوب استان مسدود شد
  • «تردز» به طور موقت در ترکیه مسدود می‌شود
  • «تردز» در ترکیه تعطیل شد