Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، شکراله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تبریک روز پرستار اظهار کرد: پرستاران همیشه برای ما عزیز هستند به ویژه در این یک سالی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا فعال هستند، ثابت کردند تعهد و شایستگی لازم را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با پیشنهاد برگزاری جلسات پشتیبانی سوادآموزی همزمان با برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش و الزام مناطق به تشکیل شورای پشتیبانی سوادآموزی، موافقت شد.

معاون استاندار تهران افزود: همچنین در طول سال امکان برگزاری ۶ جلسه شورای پشتیبانی امکان پذیر است که در این جلسات مسائل و مشکلات مربوطه مطرح و در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

حسن بیگی در ادامه عنوان کرد: حدود ۲۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به مدارس غیردولتی تعلق گرفته است و بنا بر تصمیم شورای نظارت بر مدارس غیردولتی مقرر شد این تسهیلات در مدارس مناطق پایین شهر تهران توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: حدنصاب اخذ مجوز مالی مدارس تعیین و مفاد موافقت نامه و اعتبارات هزینه‌ای درآمدهای اختصاصی مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد که این حد نصاب سالانه توسط شورای آموزش و پرورش تعیین و اعلام شود و اگر مدرسه‌ای بالاتر از این حدنصاب درخواست داشته باشد باید از ادارات آموزش مجوز اخذ کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مدارس تسهیلات آموزش تهران شکراله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار پیرانشهر و اعضای شورا با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ و امتحانات نهایی خرداد ماه با بررسی موضوعات "نحوه برگزاری آزمون، آماده سازی مکان های برگزاری امتحانات، رفع نواقص و هماهنگی ارگانها و نهاد های اداری و امنیتی دخیل در امر برگزاری امتحانات و آزمون سراسری کنکور در شهرستان پیرانشهر" در محل فرمانداری برگزار گردید.   مرحله اول کنکور سراسری در شهرستان پیرانشهر با ۱٫۸۸۷ نفر داوطلب در گروههای آزمایشی هنر، علوم انسانی ریاضی، علوم تجربی و زبان خارجه در روزهای پنجشنبه و جمعه(۶ و ۷ اردیبهشت ماه) هم‌زمان با سراسر کشور برگزار میشود.

دیگر خبرها

  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • سپند از امتیاز صنایع دفاعی و شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار می‌شود