Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  حدود یک هفته پیش شایعاتی منتشر شد که از تلاش فولکس واگن برای تبدیل اتومبیل ID Vizzion به نمونه‌ای الکتریکی با قدرت پیمایش ۴۳۵ مایل خبر می‌داد. اکنون به نظر می‌آید این شایعات به حقیقت پیوسته و شرکت مذکور سعی دارد اقدامات مشابهی را صورت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولکس واگن همچنان نام دقیقی برای پروژه جدید خود انتخاب نکرده است اما گفته می‌شود این مجموعه سعی دارد خودروی جدید را با کیفیت بسیار مناسبی عرضه کند تا به رقابت با اتومبیل Model S شرکت تسلا بپردازد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این خودرو قرار است در ولفزبرگ آلمان تولید شود چرا که فولکس واگن یکی از برترین کارخانه‌های خود را در آن جا تأسیس کرده و همچنین سرمایه‌گذاری بزرگی را در آن کارخانه به اتومبیل‌های الکتریکی اختصاص داده است.

پروژه الکتریکی شرکت فولکس واگن قرار شده همانند خودروهای ID 3 و ID 4 بر روی پلتفرم MEB سوار شود. این امر باعث می‌شود شرکت سازنده از هزینه‌های اضافی خودداری کند. اکنون شرکت‌هایی مانند آئودی و پورشه از پلتفرم PPE استفاده می‌کنند که هزینه‌های بسیاری را برای شرکت‌ها به جای می‌گذارد.

بیشتر بخوانید

تغییر اندازه در مدل جدید اتومبیل الکتریکی فولکس واگن

زمان عرضه جدیدترین اتومبیل الکتریکی فولکس واگن

متاسفانه تاکنون زمانی برای عرضه اتومبیل الکتریکی شرکت فولکس واگن مشخص نشده اما با توجه به برنامه‌های این مجموعه انتظار می‌رود بازار جهانی پس از عرضه اتومبیل Vizzion در سال ۲۰۲۳ شاهد ورود خودروی الکتریکی فولکس واگن باشد. به دنبال این مسائل پیش‌بینی می‌شود مدل الکتریکی رقیب اتومبیل‌های شرکت تسلا حداکثر تا سال ۲۰۲۵ به بازار جهانی راه پیدا کند.

گفتنی است؛ منابع خبری باور دارند شرکت فولکس واگن سالی ۳۰۰ هزار مدل از خودروی الکتریکی خود را به بازار عرضه خواهد کرد و بر روی فروش این اتومبیل‌ها در چین و آمریکا تمرکز خواهد داشت. تمامی این اقدامات به جهت رقابت شدید با شرکت تسلا صورت می‌گیرند و تلاش بر آن است که تقاضای مدل جدید فولکس واگن از Model S بیشتر شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت فولکس واگن اتومبیل الکتریکی فولکس واگن فولکس واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی هوندا از خودروی هیبریدی جدید

یکی از مدیران خودروساز ژاپنی هوندا روز جمعه (۱۹ آوریل) اظهار کرد که خودروساز ژاپنی هوندا ۸۰۷.۷۴ میلیون دلار تا سال ۲۰۳۰ در کارخانه ایتیراپینا در ایالت سائوپائولو در برزیل سرمایه گذاری خواهد کرد و افزود که این شرکت قصد دارد یک خودروی هیبریدی منعطف در این کشور آمریکای جنوبی توسعه دهد.

اعلامیه هوندا از جدیدترین مجموعه سرمایه‌گذاری‌های جدید خودروسازانی مانند فولکس واگن، جنرال موتورز، استلانتیس و تویوتا در برزیل است. دولت برزیل اعلام کرد که سرمایه گذاری‌های خودروسازان در این کشور برای سال‌های آینده در حال حاضر نزدیک به ۱۳۰ میلیارد رئال است.

معاون تجاری هوندا در برزیل افزود که سرمایه‌گذاری‌های این شرکت بر روی فناوری‌های جدید و توسعه یک مدل هیبریدی برای بازار برزیل متمرکز خواهد شد که می‌تواند ۱۰۰ درصد از اتانول استفاده کند.

او به خبرنگاران گفت که این شرکت انتظار دارد تا سال ۲۰۳۰ بالغ بر ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو در کارخانه ایتیراپینا تولید کند که از ۱۰۰ هزار دستگاه در سال جاری فروش در بازار داخلی و صادرات افزایش می‌یابد.

طبق گزارش رویترز، علاوه بر خودروی هیبریدی منعطف که هنوز توسعه نیافته است، هوندا همچنین قصد دارد در سال ۲۰۲۵ یک شاسی بلند سطح پایه جدید را در بازار برزیل عرضه کند.

منبع: ایسنا

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • EV2؛ خودروی مقرون‌به‌صرفه‌ کیا آماده رقابت با تسلا می‌شود
  • محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • فولکس واگن تی راک؛ وارداتی جدید بازار ایران
  • آمادگی شرکت تعاونی برفره برای ساخت واگن های باری با استاندارد اروپا
  • کیا رقیب ارزان قیمت تسلا را روانه خیابان کرد
  • این خودروی آلمانی ارزان‌ تر از چینی‌ های بازار ایران+عکس
  • رونمایی هوندا از خودروی هیبریدی جدید
  • این خودروی آلمانی ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران/ عکس