Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله خیابانی مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی تایباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: از بیستم آبان ماه امسال، طرح مسجد سنگر سلامت شروع شد و به دنبال آن ۸۲ پایگاه در ۵۲ مسجد در تایباد فعالیت خود را آغاز کردند.

او افزود: در ابتدای طرح ۵۲ پایگاه فعال شدند که با ورود بسیج خواهران، تعداد آن‌ها به ۸۲ پایگاه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی تایباد ادامه داد: در بخش برادران ۵۲۰ نفر و در بخش خواهران ۱۵۰ نفر پای کار آمدند که در مجموع ۶۷۰ نفر نیروی بسیجی فعال در این شهرستان در طرح مسجد سنگر سلامت را شامل می‌شود.

خیابانی در خصوص بیماران غربالگری شده بیان کرد: از بیستم آبان در مجموع ۳۸۷ نفر بیمار مشکوک به کرونا شناسایی شده که این تعداد ۲۸۳ نفر مبتلای قطعی به ابن ویروس بوده اند.

او تصریح کرد: این آمار در اختیار بسیج محلات قرار می‌گیرد تا نیرو‌های بسیجی به خانواده‌های آن‌ها رسیدگی و کمک کنند.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی تایباد تاکید کرد: اهداف طرح مسجد سنگر سلامت کشف و شناسایی موارد مشکوک به کرونا، ارجاع افراد مشکوک به مراکز تعیین تکلیف، کنترل و قرنطینه فردی، حمایت و توزیع بسته‌های معیشتی، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی خانواده ها، امر به معروف سلامتی مبنی بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ارائه خدمات پزشکی هستند.

انتهای پیام// ا. چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غربالگری بیماران مسجد سنگر سلامت شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات استان همدان، گفت: سال گذشته حدود ۱۲۰ واحد تولیدی مورد بازدید و بررسی قرار گرفت و حدود ۳۰۰ مشکل را در سطح واحدهای تولیدی شناسایی و برطرف شد. - اخبار استانها -

ابوالفضل برات‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، در آستانه هفته کارگر ضمن تبریک این مناسبت به جامعه کارگری استان و خانواده‌هایشان، اظهار داشت: در این ایام 80 عنوان برنامه در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، سیاسی، خدمت‌رسانی و جهاد تبیین در استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این هفته ویژه برنامه گرامیداشت بسیج کارگران و کارخانجات، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر استان است که در آن از هر شهرستان یک خانواده شهید و پنج فرمانده پایگاه مقاومت موفق تقدیر می‌شود، همچنین پیاده‌روی 200 نفر از بسیجیان کارگری استان از مسیر مریانج به امامزاده محسن همراه با برنامه‌های جانبی پیش‌بینی شده است.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات استان همدان گفت: در طول هفته بسیج کارگری پویش "من کارگر ایرانیم" را در فضای مجازی همزمان با سراسر کشور داریم که در راستای فرهنگ‌سازی و شعار سال انجام می‌شودف ضمن اینکه در سطح حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج برنامه‌های ورزشی، مسابقات قرآنی، مسابقات فرهنگی برای خانواده‌های کارگران و تجلیل از کارگران نمونه انجام خواهد شد.

برات‌زاده با بیان اینکه مهمترین برنامه‌های ما در طول سال در دو بخش مهم انجام می‌شود، افزود: در بخش نخست در راستای تحقق ارتش ده‌ها میلیونی و بسیج در کار و تولید استان است که 67 پایگاه بسیج در سطح واحدهای تولیدی و خدماتی در استان با بیش از 21 هزار بسیجی فعال است.

وی عنوان کرد: در بخش دوم در راستای کمک به جامعه اسلامی است برنامه‌هایی را برای خدمت‌رسانی و کمک به تولید استان در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت انجام می‌دهیم که مهمترین آن کمک به رفع موانع تولید با حضور در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان است و در طول سال گذشته حدود 120 واحد تولیدی را مورد بازدید و بررسی قرار دادیم و حدود 300 مشکل را در سطح واحدهای تولیدی شناسایی کردیم.

برات زاده بیان کرد: به روش‌های مختلف در صدد رفع موانع تولید بودیم بسیجیان در سطح پایگاه‌های مقاومت بر آمدیم ضمن اینکه تشکیل گروه‌های جهادی را در واحدهای تولید خدماتی با برگزاری شیفت ایثار و بدون دریافت حقوق توسط بسیجیان داشتیم.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات استان همدان کمک به رفع محرومیت در سطح جامعه را از دیگر اقدامات مهم این جامعه بر شمرد و افزود: از جمله این اقدامات مرمت و بازسازی منازل در روستاها و کارخانجات، توزیع بسته‌های معیشتی و غیره بوده است.

وی گفت: طرح "شهید برونسی" در راستای فرهنگ‌سازی تولید، توزیع و مصرف کالاهای ایرانی در سطح واحدهای تولیدی در حال انجام است. از کارهای عمده این حوزه بازدید اقشار و آشنایی آنها از واحدهای تولیدی موفق استان داریم تا بریا مصرف کالای داخل استان تشویق و ترغیب شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد