Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:14:06 GMT

داستان پیشنهاد دینامو کیف به شهاب زاهدی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۱۳۳۹

داستان پیشنهاد دینامو کیف به شهاب زاهدی

سایت خبری باشگاه دینامو کیف اوکراین به موضوع جذب شهاب زاهدی، مهاجم المپیک دونتسک واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت خبری باشگاه دینامو کیف اوکراین، این باشگاه هیچ برنامه‌ای برای جذب شهاب زاهدی ندارد و باید اخبار مربوط به مذاکره طرفین در رسانه‌ها پایان یابد.

بر اساس این گزارش، نام شهاب زاهدی در فهرست خریدهای زمستانی رازوان لوچسکو، سرمربی تیم دینامو کیف نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه المپیک دونتسک پیش از این از آمادگی خود برای بررسی پیشنهادهای شهاب زاهدی خبر داده بود. شهاب زاهدی با زدن هشت گل در 11 بازی آقای گل نیم‌فصل لیگ برتر اوکراین 21- 2020 شد.

فرنس‌‌واروش مجارستان به دنبال جذب شهاب زاهدی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران لژیونرهای فوتبال ایران شهاب زاهدی دینامو کیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ در حالی که محمد قربانی را برای نخستین بار در این رقابت‌ها در ترکیب داشت، از ساعت 16:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم گازوویک مقابل دینامو مسکو رده سومی قرار گرفت.

یاران محمد قربانی که دو هفته قبل در مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روسیه با وجود گلزنی این ملی پوش ایرانی مقابل دینامو مسکو شکست خورده بودند، امروز هم نتوانستند در لیگ برتر صاحب امتیاز شوند و مغلوب شدند.

تیم فوتبال اورنبورگ در دیدار خانگی امروز مقابل دینامو مسکو با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا 26 امتیازی و در رده دوازدهم جدول لیگ برتر روسیه بمانند و نتوانند از منطقه خطر که یک پله پایین‌تر از آنها است، فاصله بگیرند.

محمد قربانی، هافبک ایرانی اورنبورگ که پیش از این در پنج مسابقه لیگ برتر روسیه به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته و سه بازی هم در روسیه کاپ و جام حذفی انجام داده بود، امروز 79 دقیقه برابر دینامو مسکو در زمین حضور داشت.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • ‏ژاپن برای شهاب لقب انتخاب می‌کند: معجزه‌گر، منجی