Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ایسنا: متن نامه تعدادی از نمایندگان مجلس به رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به شرح زیر است:

«جناب آقای انصاری
ریاست محترم سازمان امور اداری و استخدامی کشور

با سلام و تحیات

احتراما نظر به شرایط بحرانی و وضعیت قرمز و نارنجی شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور، خصوصا با شروع فصل سرما و با عنایت به مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص محدودیت‌های جدی رفت و آمد و برگزاری هر گونه تجمع و همچنین با توجه به حجم بالای داوطلبان شرکت کننده و عدم امکان رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، خواهشمندم با عنایت به حجم بسیار زیاد درخواست‌ها و مطالبات داوطلبان مبنی بر تعویق برگزاری آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ با تعویق و برگزاری این آزمون در زمان مناسب تر موافقت فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر با عنایت به اینکه آزمون استخدامی امسال پس از طی مراحل ثبت نام، به تعویق افتاده و همزمان در این حین داوطلبان نیز باید برای تیک بومی گزینی اقدام می‌کردند، متاسفانه عده کثیری از داوطلبانی که در این آزمون مشمول سهمیه بومی گزینی می‌شوند به دلایل متعدد از جمله ابهام در متن پیامک سازمان سنجش، نقص در سایت و عدم رویت محل تیک، عدم اطلاع، عدم دسترسی داوطلبان به اینترنت به ویژه در روستاهای دور افتاده، ابتلای برخی داوطلبان به بیماری کرونا و تصور اینکه طبق روال قبل سازمان سنجش از روی کد ملی و مشخصات داوطلب اقدام به ثبت و تشخیص داوطلب بومی می‌کند، در مهلت چند روزه موفق به ویرایش و انتخاب گزینه بومی نشدند.

طبق پیگیری‌ها و بر اساس کمپین‌ها و انبوه پیام‌های دریافتی در شبکه‌های اجتماعی این مشکل در سراسر کشور وجود داشته و افراد بومی زیادی همچنان نمی‌دانند که برای استفاده از سهمیه بومی خود باید تیک بومی بودن را فعال می‌کردند. لذا خواهشمندم ضمن رایزنی با سازمان سنجش آموزش کشور امکان ویرایش مجدد برای آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر نتوانستند امکان ثبت گزینه بومی را مجددا فعال نمایید تا آزمون در فضایی عادلانه تر برگزار گردد.»

منبع: فردا

کلیدواژه: نمایندگان مجلس تعویق آزمون استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • خبر عجیب رییس سازمان سنجش: کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: برخی ابزار‌های جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • کنکوری ها گول کانال های سوال‌فروش را نخورید
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش