Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@07:18:39 GMT

۱۴۰۰ برگه تردد در آستارا صادر شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۱۸۶۰

۱۴۰۰ برگه تردد در آستارا صادر شد

لقمانی مقدم گفت: از ابتدای شروع محدودیت‌های ترافیکی تاکنون، یک هزار و ۴۰۰ برگه برای تردد بین شهری توسط فرمانداری آستارا صادر شده است.

«کامبیز لقمانی مقدم» امروز(سه شنبه، ۲ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: طرح جامع اعمال محدودیت ها برای کنترل شیوع کووید ۱۹ با سطح بندی شهرها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد از شنبه اول آذر ماه سال جاری در سراسر کشور اجرا شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه از ابتدای شروع محدودیت‌های ترافیکی تاکنون، یک هزار و ۴۰۰ برگه برای تردد بین شهری توسط فرمانداری شهرستان صادر شده است، افزود: این برگه ها برای واجدان شرایط جهت تردد در محورهای بین شهری و جلوگیری از جریمه رانندگان صادر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه بیشترین علت مراجعین به فرمانداری برای دریافت برگه تردد به منظور حضور در مراکز بهداشتی و درمانی اردبیل و رشت بوده است، تصریح کرد: ۷۰ درصد برگه های تردد مربوط به این بخش است.

 

لقمانی مقدم گفت: مابقی برگه های تردد نیز برای کارکنان ادارات که در شهرهای همجوار مشغول به کار هستند و همچنین صادرکنندگان و واردکنندگان صادر شده است.

 

معاون فرماندار بندر آستارا ورود خودرو غیر بومی به بندر آستارا با توجه به وضعیت نارنجی این شهرستان را ممنوع اعلام کرد و افزود: به علت نارنجی بودن وضعیت آستارا از لحاظ کرونا خودروهای پلاک بومی نیز از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد حق تردد در شهر را ندارند.

 

وی با بیان اینکه محدودیت تردد برای قطع زنجیره شیوع کرونا با جدیت اجرا می‌ شود، تصریح کرد: تیم های پلیس راه و راهنمایی و رانندگی به همین منظور در سه نقطه ورودی مستقر هستند.

 

لقمانی مقدم خاطرنشان کرد:مردم در اجرای دقیق توصیه های بهداشتی همراهی کرده و از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند تا شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ باشیم.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: برگه تردد محدودیت کرونایی کووید ۱۹ بندر آستارا صادر شده بندر آستارا لقمانی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان و خانواده‌های آستارایی به منظور قدردانی از پلیس به عنوان مجریان طرح نور فراجا، طرح صیانت از عفاف و حجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح نور در شهرستان آستارا در حوزه تحکیم مبانی حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

«سرهنگ عبدالعلی شعبانی» فرمانده انتظامی آستارا در این مراسم ضمن تشکر از مردم شهرستان، به ویژه بانوان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز شهرستان به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار شهرمان با پلیس هستیم.

وی افزود: قاطبه زنان و دختران شهرستان مرزی آستارا، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش پلیس بر این است که زنان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه، فعالیت‌های خود را انجام دهند، افزود: نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است و از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

کد خبر 6088347

دیگر خبرها

  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • روند عادی تردد کامیون ها در آستارا
  •  مراسم روز جهانی زمین پاک در خانه محیط زیست آستارا
  • ۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر در یک ماه نخست سال صادر شد
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد