Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از بررسی شکایت جمعی از داوطلبان کنکور نظام قدیم برای تمدید نکردن این کنکور در سال ۱۴۰۰ در کمیسیون مربوطه خبر داد.

به گزارش برنا، «علی خضریان» در تشریح  جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در این نشست شکایت جمعی از داوطلبان کنکور نظام قدیم از عدم تمدید کنکور در سال ۱۴۰۰ با حضور وزیر و معاونان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رییس سازمان سنجش و نماینده شکایت کنندگان بررسی و پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست استدلال و گزارش های سازمان سنجش استماع شد و اظهارات نماینده شکایت کنندگان استماع شد و دیدگاه‌ها و اظهارات اعضای کمیسیون  نیز مطرح شد.

خضریان ادامه داد: مقرر شد کمیسیون مستندات دقیقی که دوطرف به صورت مکتوب تحویل کمیسیون می‌دهند را بررسی کرده تا در این باره تصمیم گیری نهایی انجام شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: در  مورد تمدید کنکور نظام قدیم باید رأی و نظر کمیسیون اعلام شود بنابراین کمیسیون هنوز تصمیم نهایی را نگرفته و نمی‌توان در این رابطه اظهارنظر کرد، کمیسیون در نخستین جلسه خود که هفته آینده برگزار می‌شود در این باره تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی خضریان کنکور نظام قدیم کمیسیون اصل ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ داوطلبانی‌که موفق به نام نویسی برای نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نشده اند، از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا فردا پنجشنبه ۳۰ فروردین فرصت دارند برای این آزمون نام نویسی کنند.
به گفته معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور، این تصمیم با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که تا تاریخ تعیین شده بعلت تعطیلات عید نوروز موفق به نام نویسی نشده اند گرفته شد.
آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفتم و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روز‌های پنجشنبه و جمعه ششم و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

بیشتربخوانید:تجلیل از دانش‌آموزان برتر کنکور ۱۴۰۲ در هرمزگان

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور