Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، مسعود ظهوریان گفت: امروز سه‌شنبه دوم دی‌ماه ۹۹ در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در کارخانه تولید مشتقات نفتی در جاده مشهد به فریمان و با توجه به حساسیت موضوع، ستاد فرماندهی بلافاصله ۶۰ آتش‌نشانان ایستگاه‌های مختلف را به‌همراه نزدیک به ۲۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق، تیم مواد مقابله با شیمیایی و خودروهای توبوفن و آنسول به محل حادثه در ۳۰ کیلومتری مشهد اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند، بخشی از یک سوله به وسعت یک هزار مترمربع در این کارخانه دچار آتش‌سوزی شده و شعله‌های حریق در حال سرایت به مخازن نگهداری بنزین و کارگاه‌ها و انبارهای مجاور این مکان است که بلافاصله آتش‌نشانان با در نظر گرفتن موارد احتیاطی و با رشادت کامل اقدام به مهار آتش‌سوزی کرده و از انفجار مخازن مملو از فرآورده‌های نفتی و وقوع فاجعه ناگوار در محل جلوگیری به‌عمل آوردند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل حریق و بررسی میزان حرارت موجود در مخازن با دوربین‌های حرارتی و انجام عملیات تهویه و سرد کردن مخازن حاوی فرآورده‌های نفتی و مواد قابل اشتعال در این کارخانه ظهر امروز به مشهد بازگشتند.

گفتنی است؛ خوشبختانه در این آتش‌سوزی به کسی آسیبی نرسیده است و علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل آتش نشانی مشهد آتش نشانان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه ساعت ۷:۴۳ صبح امروز، چهارشنبه (۲۸ فروردین) حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره ۲ و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام و آتش سوزی را مهار نمودند. این حادثه صدمات جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است. 

دیگر خبرها

  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز