Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن به ریاست فرماندار و با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن اثربخشی اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی در بحث مبارزه با مواد مخدر را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: با توجه به اثربخشی فعالیت‌های مردم در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید مشارکت مردمی و فعالیت‌های اجتماعی در این زمینه افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

برخورد قاطع و جدی با توزیع‌کنندگان مواد مخدر صورت بگیرد

او افزود: در یک ماه گذشته با هماهنگی دستگاه قضایی هشت واحد مسکونی و صنفی که در آن‌ها اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌گردید پلمب شد.

ملکی با تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با مواد مخدر توسط دستگاه‌های ذیربط در سطح شهرستان اضافه کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن در ارزیابی‌های صورت گرفته توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از ابتدای سال جاری تا کنون موفق به کسب مقام اول در سطح استان شد.

او ادامه داد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نسبت به تعیین تکلیف مخروبه‌های سطح شهر و روستا و تأمین روشنایی معابر و پارک‌ها هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر فعالیت های اجتماعی واحد مسکونی سوداگران مرگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد

رضا مظفری با اشاره به اجرای طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۱ فروردین امسال، گفت: در این طرح ۱۵۰ تیم گشت مشترک در استان برای بازرسی اعزام شدند و در مجموع ۹۲۹ بازرسی انجام دادند.

وی اضافه کرد: در این طرح برای ۵۴۴ واحد دارای تخلف پرونده تشکیل شد و ۶۸ واحد متخلف نیز به پلمب و نصب بنر محکوم شدند.

این مسوول در مورد موضوع شکایت ها گفت: بیشترین شکایت ها به ترتیب ۵۳۹ پرونده مربوط به کالا و خدمات و پنج فقره در ارتباط با تخلفات بهداشتی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان تخلف گرانفروشی، درج نکردن قیمت و ارائه نکردن فاکتور خرید را دارای بیشترین فراوانی در پرونده های این طرح عنوان و خاطرنشان کرد: در این طرح متخلفان به پرداخت ۳۷ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • لزوم افزایش آگاهی‌های اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر
  • ۶۲ «کافی شاپ» و رستوران در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۶۲ کافی شاپ و رستوران در مشهد
  • پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان
  • پلمب ۳ واحد صنفی در فیروزه
  • کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قزوین / پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند