Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار حسین پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده روغن مورد نیاز مردم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ در سراسر استان به قیمت مصوب سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با نظارت بازرسان در حال توزیع است.

وی بیان کرد: با همکاری یکی از کارخانه‌های تولید روغن، ۱۰۰ تن روغن خوراکی تصفیه شده نیز تامین و در روز های آینده در فروشگاه‌های  زنجیره ای کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیسن پور اظهار کرد: در دو هفته گذشته به دلیل برخی مشکلات برای ترخیص مواد خام روغن خوراکی از گمرک شاهد کمبود این کالای اساسی و مورد نیاز مردم در بازار کهگیلویه و بویراحمد بودیم.

وی سرانه مصرف روغن خوراکی در کهگیلویه و بویراحمد را بیش از ۲۰ کیلوگرم در سال عنوان کرد و گفت این میزان هشت کیلوگرم بالاتر از متوسط جهانی است.

حسین پور ابراز داشت: بیش از ۹۰ درصد مواد اولیه تولید روغن نباتی مورد نیاز کشور از طریق واردات تامین می شود.

وی با اشاره به اینکه هیچگونه نگرانی برای تامین روغن خوراکی مورد نیاز مردم استان وجود ندارد گفت: در هفته‌های گذشته با وجود کمبود روغن خوراکی در بازار و افزایش تقاضا این کالای پر مصرف، اما با همکاری بازاریان و همچنین گشت‌های مشترک بازرسان از گرانفروشی و احتکار این کالای خوارکی در بازار استان جلوگیری شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: هفته گذشته با همکاری مردم و نیروی انتظامی ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی  خارج از شبکه طرح تنظیم بازار در مرکز استان کشف و ضبط شد.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت ۷۱۳ هزار نفری تنها یک کارخانه تولید روغن خوراکی دارد.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد روغن خوراکی یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد روغن خوراکی یاسوج کهگیلویه وبویراحمد روغن خوراکی یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد روغن خوراکی مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان