Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان در سالن جلسات استانداری افزود: برگزاری هفته پژوهش و فناوری فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز بر ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری است که در این راستا باید نقاط قوت و ضعف پژوهش و فناوری را آسیب شناسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: باید اقداماتی صورت گیرد تا ذینفعان پژوهش و فناوری برای آینده برنامه ریزی بهتر و اقدامات مهم‌تری در دستور کار قرار دهند.

استاندار اصفهان بیان کرد: آسان گیری پژوهش و فرهنگ پژوهش از قبل از دوره دانش آموزی باید در فرزندان بوجود بیاید.

رضایی تصریح کرد: کمیته دائمی به همراه نمایشگاه دائمی به پژوهش و فناوری استان اصفهان اختصاص پیدا کند.

به گفته او شناسایی قابلیت‌ها مستلزم اقدامات گروهی است که از این طریق می‌توان مسائل و مشکلات را مرتفع ساخت.

رضایی گفت: تجاری سازی یافته‌های پژوهشی می‌تواند اقدام مهمی باشد که ورود به این قسمت استان را در زمینه پژوهش و فناوری شاخص می‌کند.

او تاکید کرد: باید با ارتباط بین صنعت و دانشگاه و بخش خصوصی بحث پژوهش را نهادینه کنیم.

شناسایی ۲۶ فناور برتر در اختتامیه هفته پژوهش رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: در مجموع ۲۶ نفر برگزیده هفته پژوهش و فناوری اصفهان شدند.

جعفر قیصری ادامه داد: برگزیدگان در رشته‌های کشاورزی، عمرانی، فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه بودند همچنین سه برگزیده برتر و سه دانش آموز فناور انتخاب شدند.

او تصریح کرد: ۷۰ نفر از جمله برترین‌های معرفی شده به دبیرخانه هفته پژوهش و فناوری بودند که در ۲۴ کارگروه تخصصی مورد بررسی قرار گرفتند.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان افزود: بیست و یکمین هفته پژوهش و فناوری ۲۲ تا ۲۶ آذر برگزار شد و امسال طبق تصمیمی که در استانداری و کارگروه پژوهش گرفته شد مسئولیت برگزاری به این شهرک واگذار شد.

او اظهار کرد: ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در جامعه، ارائه دستاورد‌های پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان از جمله اهداف برگزاری هفته پژوهش و فناوری اصفهان بود.

قیصری بیان کرد: در راستای برگزاری هفته پژوهش نمایشگاه مجازی با ۳۴ غرفه با حضور شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و سازمان‌های مختلف محصولات را معرفی کردند.

او گفت: در هر نمایشگاه امکان برقراری ارتباط مجازی و بروشور وجود داشت و این غرفه‌ها تا یک ماه آینده در اختیار علاقه‌مندان خواهد بود.

به گفته رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان این استان در سطح ملی در زمینه پژوهش و فناوری موفقیت‌های زیادی کسب کرده است.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار اصفهان برگزاری هفته پژوهش و فناوری هفته پژوهش و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «داود یونسیان» را به عنوان سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب کرد.

محمدعلی زلفی‌گل در این حکم انتصاب خطاب به داود یونسیان تاکید کرده است: انتظار می‌رود با اتکاء به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبرد‌های اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کار‌آفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمام محور‌های سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

داوود یونسیان دارای دکترای مهندسی مکانیک، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت با مرتبه استادی است. وی دارای بیش از ۲۰۰ مقاله علمی، پژوهشی بین‌المللی و چهار عنوان کتاب تالیفی است. همچنین پژوهشگر نمونه دانشگاه علم و صنعت در سال‌های متمادی، استاد نمونه کشوری در سال ۱۴۰۱، دانشجوی نمونه کشور در مقطع دکتری در سال ۱۳۸۴ و عنوان دانشمند برجسته جوان فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۳، را کسب کرده است.

معاون پژوهش و فناوری و ریاست دانشکده‌های مهندسی راه آهن و فناوری‌های نوین از جمله سوابق اجرایی دکتر یونسیان است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر منصور انبیاء رئیس سابق دانشگاه علم و صنعت ایران در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • چرا تندروها ظریف را ترسو، واداده، وسط باز، سازشکار و فریب خورده نامیدند؟/ ایرانیان چه زندگی را انتخاب کرده اند؟ / آیا عهدنامه ترکمانچای منفی بود؟
  • برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در محله کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • ارائه شاخص‌های هویتی شهر مهمترین هدف برگزاری هفته فرهنگی اصفهان است
  • مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه: عملیات وعده صادق با فناوری دهه ۸۰ صورت گرفت؛ هنوز از تسلحیات دهه ۹۰ استفاده نکردیم
  • پایان مسابقات این هفته با برگزاری دو مسابقه در اصفهان و گیلان
  • رئیس دانشگاه علم و صنعت تغییر کرد/حکم سرپرستی برای یونسیان
  • برگزاری ۲۴ نمایشگاه صنایع دستی در هفته فرهنگی اصفهان
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد
  • اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۷