Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فیضی نژاد ظهر امروز در نشست خبری که در محل اداره کل تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه برخی از زوجین برای اینکه زودتر از موعد از صندوق بازنشستگی برداشت داشته باشند اقدام به طلاق صوری می‌کنند.

مدیر کل سازمان بازنشستگی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه صندوق‌هایی همچون صندوق بازنشستگی نقش حمایتی را ندارند، بیان کرد: متأسفانه با انجام بازنشستگی‌های پیش از موعد فقط تبدیل به یک صندوق پرداختی می‌شویم و نقش حمایتی را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این استان ۱۲ هزار نفر بازنشسته داریم و هم اینک ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر نیز کارمند هستند.

فیضی نژاد به بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان اشاره کرد و گفت: میانگین حقوق بازنشستگان استان از ۳۴ میلیون ریال به ۵۲ میلیون ریال رسیده است؛ همچنین حقوق اعضای هیأت علمی ۱۰۵ درصد افزایش یافته.

مدیر کل سازمان بازنشستگی خراسان شمالی در انتها گفت: قبل از طرح همسان سازی ۳۴۰ میلیارد ریال حقوق بازنشستگان می‌شد که هم اینک این عدد به ۶۷ میلیارد ریال رسیده است.

کد خبر 5102512

منبع: مهر

کلیدواژه: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همسان سازی حقوق بیمه تأمین اجتماعی خراسان شمالی ویروس کرونا شب یلدا شیراز روز پرستار پرستار آمار کرونا بوشهر کرمانشاه عکس استانها شهرکرد شیوع کرونا گرگان قاسم سلیمانی شهرستان کرج حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

به گزارش مهر، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به پرسشی در مورد زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

وی افزود: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه چهارچوب کاری سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق بازنشستگان متفاوت است و بعد از تصویب در هیأت وزیران اجرایی خواهد شد، گفت: مابه التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»