Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته دوم لیگ برتر فوتسال با دیدار گیتی پسند اصفهان و فردوس قم به پایان رسید. این دیدار امروز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به میزبانی گیتی پسند برگزار شد که در نهایت شاگردان «وحید شمسایی» نتوانستند حریف خود را در اصفهان شکست دهند. 

این دیدار جذاب با تساوی سه بر سه به پایان رسید تا گیتی پسند نتواند صدرنشینی خود را تداوم بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار گروه اول مسابقات لیگ برتر فوتسال تیم اهورا بهبهان توانست منصوری قرچک را با دو گل از پیش رو بردارد. دیدار تیم‌های شهروند ساری و مقاومت البرز نیز با نتیجه پنج بر پنج به اتمام رسید.

کراپ الوند در این هفته استراحت داشت.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال در قالب دو گروه هفت تیمی برگزار می‌شود. این مسابقات به طور رفت و برگشت است و در نهایت سه تیم برتر هر گروه صعود کرده و برای قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال اصفهان گیتی پسند وحید شمسایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال اصفهان گیتی پسند وحید شمسایی لیگ برتر فوتسال اصفهان گیتی پسند وحید شمسایی اخبار کنکور لیگ برتر فوتسال گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتسال ایران در حالی به دیدار سوم برابر کویت رسیده بود که صعودش با رقم زدن دو پیروزی متوالی مقابل افغانستان و بحرین قطعی شده بود.
با این حال دریافت یک گل در افتتاحیه مقابل افغانستان و سپس 3 گل در مصاف با بحرین حسابی اهالی فوتسال و علاقمندان به این رشته را نگران کرده بود و تیم وحید شمسایی را به همین دلیل مورد انتقاد قرار می‌دادند.

ویدئو: 330709

در دیدار سوم اما تیم ملی با ارائه یک نمایش مقتدرانه و منسجم علاوه بر ثبت سومین پیروزی پیاپی و صعود مقتدرانه به مرحله حذفی موفق شد دروازه‌اش را هم بسته نگه دارد تا حالا امیدواری بیشتری نسبت به تیم وحید شمسایی در میان جامعه فوتسال ایجاد شده باشد.
شمسایی در دو بازی ابتدایی به باقر محمدی بازی داد، اما در مصاف سوم این فرصت به سعید مومنی داده شد و او در طول مسابقه بارها با کمک مدافعین تیم از گلزنی مهاجمین کویت که با تمام وجود حمله می‌کردند، جلوگیری کرد.

دیگر خبرها

  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم/ می‌جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • شمسایی:به شکلی می جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • تمرین تیم ملی فوتسال پیش از رویارویی با کویت برگزار شد
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم