Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین،  در این جلسه ضمن بازدید از استارت آپ های جدید، در مورد مجموعه های مختلف از جمله دیجی کالا و علی بابا بحث و تبادل نظر شد.

در این بازدید قاسمی معاون مالی و پشتیبانی ، عظیمی معاون فروش ،  زاده حیدری مدیر فروش و ضرابی مدیر فن آوری اطلاعات و توسعه سیستمها ، مدیرعامل را همراهی می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ کارخانه نوآوری هم آوا یکی از بزرگترین شتاب دهنده ها در حوزه استارت آپ ها در کشور است که زیر نظر پارک فن آوری پردیس فعالیت می نماید.

 

 

پربیننده ترین درآمد صادرات LPG بدون ضابطه به جیب وزارت نفت می‌رود ایران آماده بازگشت به بازار نفت است؟ سدهای کشور چقدر آب دارد؟ حال امروز دریاچه ارومیه چطور است؟ قیمت نفت خام سقوط کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استارتاپ نفت ایرانول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، شال فروش معاون برنامه ریزی و‌توسعه فرمانداری چابهار گفت:در مناطقی که معابر و یا منازل دچار آبگرفتگی شده اند نیرو‌های خدمات رسان مشغول راهسازی آب هستند.
وی گفت: درپی بارش‌های شب گذشته و صبح امروز، به زیرساخت‌های شهری چابهار خسارت وارد کرده است که تیم‌ های ارزیاب با فروکش کردن آب در منطقه درحال ارزیابی خسارت‌ها هستند.
شال فروش گفت: تاکنون هیچگونه خسارت جانی در پی بارش‌ها در چابهار گزارش نشده است و‌زندگی مردم در شراط عادی در جریان است.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری چابهار گفت: درسطح شهر چابهار گزارش‌هایی مبنی بر آبگرفتگی منازل مردم، و‌مغازه‌ها گزارش شده است که گرو‌های امدادی به محل اعزام شدند ودر حال خدمات رسانی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد
  • بازدید نماینده وزیر صمت از کارخانه‌های استان سمنان
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد