Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که تبریک تولدش از سوی آندره‌آ استراماچونی و دستیارانش سورپرایز بزرگی برای او بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهزاد غلامپور درباره تبریک سالروز تولدش از سوی آندره‌آ استراماچونی ( در اینجا ببینید ) گفت:

اقدام استراماچونی سورپرایز بزرگی برای من بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه یک نفر از آن طرف دنیا تولد دوست و همکارش را تبریک بگوید، ارزش بزرگی دارد. من خودم صفحه شخصی در اینستاگرام ندارم و سیاوش، پسرم موضوع را به من گفت.

وی افزود:

در کنار استراماچونی، باید از سباستین لتو، مارکو و عمر دانسی هم تشکر کنم و معرفت و بزرگی‌شان را نشان دادند و سنگ تمام گذاشتند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه شاید استراماچونی دلتنگ شادی‌های بعد از گل و پریدن او شده است، گفت:

شاید اینطور باشد اما او مرا سورپرایز کرد. در طی ۶ ماه کار کردن با او پی بردم او انسان بزرگی است. متاسفانه نگذاشتند او در استقلال بماند وگرنه ۱۲۰ درصد شک نکنید او با استقلال قهرمان ایران و آسیا می‌شد.

غلامپور با اشاره به خاطره‌ای از استراماچونی تاکید کرد:

به استراماچونی پیشنهاد دادم برای اهدای سلول‌های بنیادی خون تبلیغ کند و گفتم اگر از خون می‌ترسد به صورت نمادین در حال دادن خون باشد اما او گفت من ظاهری کاری انجام نمی‌دهم و اگر قرار باشد این کار را بکنم، دلی خواهم کرد.

وی در رابطه با شرایط این فصل تیم فوتبال استقلال گفت:

برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست دارم که نتیجه بگیرد.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استراماچونی استقلال استراماچونی استقلال بهزاد غلامپور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

شهباززاده حالا سالهاست که در فوتبال ایران حضور دارد و یکی دو سال هم در این بین به ترکیه و قطر رفت، اما اگر چند سال بعد که فوتبالش تمام شده و احتمالا وارد عرصه مربیگری شده از او درباره بهترین سال فوتبالی‌اش بپرسند، به لیگ بیستم اشاره خواهد کرد که زیر نظر محرم نویدکیا توانست با به ثمر رساندن ۲۰ گل بهترین گلزن مسابقات لیگ برتر شود.

حضور شهریار در لیگ بیست و سوم شرایط سجاد را در استراتژی محرم نویدکیا به هم ریخت و در سالی که او خیلی در گلزنی موفق نبود، پس از جدایی محرم او هم راه جدایی در پیش گرفت. با این حال حتی جدایی از سپاهان و پیوستن به استقلال نتوانست سجاد را به روز‌های خوب برگرداند و او در پایان فصل در حالی استقلال را ترک کرد که در ترکیب بهترین خط تهاجمی لیگ حتی یک گل هم نزده بود.

این ماجرا برای سجاد در مس رفسنجان زیر نظر ساکت الهامی هم ادامه دار بود، تا اینکه محرم نویدکیا از راه رسید و بار دیگر سجاد به مرد اول خط هجومی این مربی تبدیل شد؛ تغییر و تحولاتی که سبب شده او حالا یکی از زهردارترین مهاجمان لیگ برتر باشد تا علاوه بر به ثمر رساندن ۳ گل، در ارسال پاس گل هم موفق عمل کند. مثل همین بازی آخر که پاس گل سعید واسعی و تک گل سه امتیازی مسابقه را با یک ضربه سر تماشایی مهیا کرد.

مس رفسنجان با محرم نویدکیا روی دور موفقیت قرار دارد و در این بین سجاد هم به فرم خوبی رسیده و این روز‌ها با انگیزه زیادی برای دو دیدار برابر پرسپولیس و سپاهان تمرین می‌کند؛ جایی که می‌تواند مقابل دو غول فوتبال ایران بیشتر از گذشته فرم خوب و ایده‌آل خود را به رخ بکشد. مس با سپاهان در هفته بیست و هفتم رقابت خواهد کرد و در هفته پایانی مسابقات هم در آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • پشت پرده خوشحالی خاص مهرداد محمدی بعد از گلزنی + عکس
  • عکس| پشت پرده خوشحالی معنادار ستاره گلزن استقلال