Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-16@05:41:49 GMT

واکسن کرونای چین عارضه جدی نشان داد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۴۵۵۲

واکسن کرونای چین عارضه جدی نشان داد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس «نهی عاصم»، مشاور امور پژوهشی وزیر بهداشت مصر در تازه‌ترین بیانیه خود اظهار داشت: تقریبا ۳ هزار داوطلب در آزمایشات بالینی واکسن سینوفارم چین شرکت‌ کرده‌ و هیچ‌کدام دچار عارضه جدی نشده‌اند.

عاصم گزارش داد، همه عوارض جانبی گزارش شده جزئی بوده و شامل تب، قرمزی در اطراف ناحیه واکسیناسیون و سرفه است و افزود که همه علائم ظرف چند روز کامل برطرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت سینوفارم اعلام کرده که در مراحل پایانی بازاریابی است و دریافت تاییدیه اولویت اصلی این شرکت است. انتظار می‌رود این شرکت داده‌های فاز سوم واکسن خود را پس از تایید دولت منتشر کند.

یکی از نماینده‌های سینوفارم گفت: داده‌های ما توسط دپارتمانهای مربوط پس از طی پروتکل‌هایی حتی سخت‌تر از کشورهای غربی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و ما با سازمان بهداشت جهانی در ارتباط نزدیک هستیم.

وزارت بهداشت مصر روز اعلام کرد، این کشور محموله‌های بیشتری از واکسن چین علیه کووید 19 را از طریق امارات متحده عربی در اواخر این هفته دریافت خواهد کرد.

رسانه محلی مصر تودی گزارش داد، مصر محموله دوم ۵۰ هزار دوز واکسن کووید ۱۹ را که توسط شرکت چینی سینوفارم تولید شده دریافت کرده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: واکسیناسیون سرفه شرکت سینوفارم کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از فعالیت مرکز غیرقانونی طب سنتی در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا گفت: در پی گزارش مردمی و پیرو بازدید کارشناسان مرکز بهداشت، مرکز غیر مجاز و بدون پروانه ارائه دهنده خدمات طب سنتی، با دستور قضایی مهروموم شد و پزشک متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.
مهیار حاجی مالیان افزود: این مرکز از چند سال پیش در روز‌های تعطیل دائر شده و باوجود اخطار شفاهی مکتوب متعدد، به فعالیت و ویزیت بیماران ادامه می‌داد.
وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و افراد فاقد صلاحیت قانونی در امور درمانی با شماره ۰۳۱۳۶۶۱۹۶۶۲ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به تعطیلی و معرفی به مراجع قضائی، اقدام لازم صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • کسب رتبۀ سوم کشوری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • جلوگیری از فعالیت مرکز غیرقانونی طب سنتی در شهرضا
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد!
  • نتایج امیدوارکننده آزمایش مقدماتی یک واکسن برای شایع‌ترین بیماری آمیزشی
  • چگونه ارز درمانی بگیریم؟
  • پایش ظرفیت تولید ۴۷۰ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی استان یزد/بازگشت ۸۰ واحد صنعتی به چرخه تولید
  • سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهد پاسخ سخت‌تری دریافت خواهد کرد
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • چه افرادی به مراقبت بیشتر در برابر سرخک نیاز دارند؟
  • دو هنرمند هرمزگانی موفق به دریافت نشان فاخر صنایع‌دستی شدند