Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش ایرنا و نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ «روح الدین یوسفوند» اظهار کرد: این اقدام  در قالب مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و با هدف کاهش زنجیره شیوع این ویروس در ورودی های شهرستان زرندیه اجرا می شود.  
وی ادامه داد:‌ تیم های انتظامی بر اساس برنامه ریزی ها در مبادی ورودی و خروجی  شهرستان زرندیه مستقر هستند و نسبت به کنترل و ممانعت از ورود خودروهای غیر بومی اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه افزود: در صورت ورود خودروها با پلاک غیربومی، برابر اطلاع رسانی های انجام شده و شرایط شهرستان در خصوص شیوع کرونا اعمال قانون خواهند شد.

به گفته او، همچنین تردد خودروهای شخصی با پلاک بومی از ساعت ۲۱ الی چهار بامداد ممنوع است و در صورت مشاهده هر گونه تخطی، وسایل نقلیه متخلف توسط عوامل گشت و پایش از طریق دوربین های نظارت ترافیکی طبق مقررات اعمال قانون خواهند شد.  
این مقام انتظامی ادامه داد: در اجرای این طرح علاوه بر بازگرداندن ۵۸۰ خودروی غیربومی، اعمال قانون برای ۲۹ دستگاه خودرو و توقیف سه وسیله نقلیه دیگر انجام شد.

برچسب‌ها ساوه ویروس کرونا زرندیه انتظامی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه ویروس کرونا زرندیه انتظامی محدودیت های کرونا ساوه ویروس کرونا زرندیه انتظامی محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱.۹ میلیون جریمه برای تخلفات شبانه در پایتخت

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از صدور جریمه برای ۱۹۵۰۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار) فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ فیروز کشیر؛ معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص اعمال قانون های شبانه در شهر تهران در سال 1402 و طرح نوروزی اظهار کرد: منظور از تخلفات شبانه تخلفاتی هستند که از ساعت 21 الی 6 صبح توسط برخی از رانندگان حادثه ساز انجام می‌شوند. متاسفانه تعدادی از رانندگان وجود دارند که قانون گریز هستند و در چارچوب قانون بودن را دوست ندارند و نمی‌خواهند درست رانندگی کنند که پلیس هم بدون هیچ اغماضی با این رانندگان برخورد قانونی خود را انجام می‌دهد چرا که خط قرمز پلیس برخورد با افرادی است که با رفتارهای غلط ترافیکی خود نظم و امنیت تردد دیگر شهروندان را بر هم می‌زنند و آرامش آنان را مختل می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی از تاریخ 24 اسفند ماه 1402 تا 14 فروردین ماه 1403 انجام شد، گفت: پلیس راهور تهران بزرگ فقط در سال 1402 حدود 189 هزار فقره در بحث تخلفات شبانه کامیون ها اعمال قانون داشت که در همین خصوص در طرح نوروزی 1403 این اعمال قانون 5500 مورد بوده است. 

جریمه تخلفات حادثه‌ساز 5برابر شد/ اعمال از هفته آینده

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در سال 1402 حدود 303000 هزار مورد اعمال قانون در خصوص تخلفات حادثه ساز شبانه انجام شد که این آمار در طرح نوروزی و در همین خصوص 35000 هزار مورد بوده است. 

سرهنگ کشیر افزود: همچین در سال 1402 کمتر از یک درصد از تخلفات مصرف نوشیدنی های غیر مجاز بوده است که این آمار در طرح نوروزی هم به همین میزان یعنی کمتر از 1 درصد از کل آمار بوده است.

وی گفت: کل اعمال قانون هایی که در بحث تخلفات شبانه در سال 1402 انجام شده است به حدود 1950000 (یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار فقره ) می‌رسد که در طرح نوروزی 15200 هزار مورد اعمال قانون برای آن دسته از رانندگانی که نظم ترافیکی جامعه را بر هم زده بودند انجام شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این برخورد ها و اعمال قانون ها به درخواست شهروندان انجام می‌شود و در خواست و خواسته و مطالبه شهروندان از پلیس است که با تلفن های 110 و 120 تماس می‌گیرند و خواسته های خود را بیان می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر
  • اعمال قانون ۱ میلیون ۹۵۰ هزار فقره تخلفات شبانه در تهران
  • ۱میلیون ۹۵۰هزار جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • یک میلیون ۹۵۰ هزار فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • ۱.۹ میلیون جریمه برای تخلفات شبانه در پایتخت
  • ۱ میلیون ۹۵۰ هزار فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • فرمانده انتظامی تهران: طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب از امروز آغاز شده است/ افرادی که به هشدار‌های قبلی پلیس توجه نکردند، از امروز به صورت ویژه در سطح شهر مورد تذکر قرار می‌گیرند
  • ۲ تن سبوس از یک دستگاه نیسان در سملقان کشف شد