Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاتلی که چهار روز پیش دو عضو یک خانواده را در بندرعباس به قتل رساند، دستگیر شد.

 

به گزارش برنا؛ فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در این رابطه ۷ نفر دستگیر شده اند که یکی از متهمان به جرم قتل اعتراف کرده است.

 

سردار غلامرضا جعفری افزود: متهمان با ورود به منزلی در محله کمربندی بندرعباس مرد ۵۵ ساله و دختر ۲۲ ساله اش را در یک اختلاف خانوادگی به قتل رساندند و یک نفر دیگر را با اصابت گلوله مجروح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: چهار نفر از متهمان در ورودی شهر بندرعباس دستگیر شدند؛ و ماموران سه نفر دیگر نیز که به یکی از استان‌های همجوار متواری شده بودند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردارجعفری افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و ۴ فشنگ جنگی کشف شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل بندرعباس حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان

حزب الله بامداد سه‌شنبه شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرده است

به گزارش مشرق، حزب‌الله اعلام کرد که « «محمد خلیل عطیه»» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «قانا» در جنوب لبنان بود.

همزمان نیز منابع خبری از حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر دادند.

مناطق اطراف شهرک‌های «بیت لیف»، «عیتا الشعب»، «یارون»، «المحمودیه»، «العیشیه» و ارتفاعات «جبل ابو راشد» هدف حملات اشغالگران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • آلمان ۳ مظنون جاسوسی برای چین را دستگیر کرد
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند
  • ۴۹۸۰۰ تبعه غیرمجاز در کمین‌های ارتش جنوب‌شرق دستگیر شدند
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند 
  • دستگیری شهردار منتخب و عضو شورای نسیم‌شهر