Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و عضو باشگاه بنفیکای پرتغال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت خود در تیم بنفیکا اظهار داشت: از وضعیت خودم اگر بخواهم بگویم اینکه الان در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و با توجه به اینکه من کمی دیر به تمرینات تیم اضافه شدم، اما تمام بازیکنان و کادر فنی تیم به من کمک کردند تا هر چه زودتر بتوانم هماهنگ شده و در قالب تیم قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خدا را شاکرم که در بیشتر مسابقات لطفش شامل حال من شد و توانستم برای تیم بنفیکا گلزنی کنم. همه بازیکنان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و امیدوارم که بتوانیم در پایان فصل به مقام قهرمانی برسیم.

بیشتر بخوانید

پیش بینی لژیونر فوتسال درباره نتیجه دیدار پرسپولیس - اولسان
کرونا در همه جا وجود دارد، اما تیم‌های خارجی کارشان را تعطیل نکردند

بازیکن تیم فوتسال بنفیکا درباره شروع شدن مسابقات لیگ برتر ایران و مقایسه آن با سایر لیگ‌های معتبر خارجی بیان داشت: خدا را شکر مسئولان فوتسال ایران با یک برنامه ریزی خوب موفق شدند لیگ را شروع کنند. به نظر من لیگ ایران می‌توانست خیلی زودتر از این‌ها شروع شود تا بازیکنان تیم ملی درگیر مسابقات لیگ شده و در شرایط بازی قرار بگیرند. به هر حال ویروس کرونا الان در کل دنیا وجود دارد، اما تیم‌های خارجی برنامه مسابقاتشان را تعطیل نکرده و از بازی‌های لیگشان گرفته تا رقابت‌های دوستانه ملی در حال برگزاری هستند. قبول دارم کرونا الان محدودیت‌هایی را ایجاد کرده است، اما همه کشور‌های دنیا در حال فعالیت هستند و امیدوارم لیگ ایران در آینده شرایط بهتری پیدا کند.

مسئولان باید شرایط را برای تیم ملی به خوبی فراهم کنند

طیبی درباره مسابقات جام ملت‌های آسیا که قرار است فروردین ماه برگزار شود و اینکه آیا می‌توانیم در این رقابت‌ها دوباره به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم؟ عنوان کرد: من درباره وضعیت تیم ملی بار‌ها صحبت کرده ام و باید بگویم که تیم ملی الان از لحاظ برگزاری اردو و بازی‌های تدارکاتی در وضعیت خوبی قرار ندارد. اگر بخواهیم برای انجام بازی‌های دوستانه کرونا را بهانه کنیم باید بگویم که این بیماری الان در همه جای دنیا وجود دارد، اما کشور‌های سراسر دنیا کارشان را تعطیل نکرده اند و در حال برگزاری بازی‌های دوستانه و اردو‌های تدارکاتی هستند و به نوعی برای تیم ملی کشورشان برنامه ریزی می‌کنند. در کشور ما هم داوود پرهیزگار (رئیس کمیته فوتسال) این روز‌ها در تلاش است تا بتواند برای تیم ملی اردو و بازی‌های دوستانه خوبی را تدارک ببنید، اما به نظر من شخص پرهیزگار کافی نیست و سایر مسئولان هم باید شرایط را برای تیم ملی فوتسال به خوبی فراهم کنند.

اگر نمی‌توانیم بازی دوستانه انجام دهیم، برگزاری اردو می‌تواند به ما کمک کند

لژیونر فوتسال کشورمان ادامه داد: تیم ملی چند ماه پیش به ازبکستان رفت و ۲ بازی دوستانه با این تیم انجام داد که به نظر من کافی نیست و تیم ملی باید بیشتر از این‌ها در شرایط اردو و بازی‌های دوستانه قرار بگیرد. لااقل اگر نمی‌توانیم بازی تدارکاتی خوبی برای تیم ملی فراهم کنیم، برگزاری اردو می‌تواند به ملی پوشان فوتسال کشورمان بسیار کمک کند، زیرا مسابقات جام ملت‌های آسیا امسال خیلی مهم است و چون انتخابی جام جهانی هم در آن قرار دارد به همین دلیل تمام تیم‌ها با شرایط بسیار خوبی به این مسابقات می‌آیند.

تمام کشور‌های دنیا به تیم ملی فوتسال ایران احترام می‌گذارند

طیبی درباره اینکه آیا تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا می‌تواند سهمیه جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی را کسب کند گفت: من در طول دوران زندگی هیچگاه درباره چیزی ۱۰۰ درصد صحبت نکردم. به هر حال تمام تیم‌های آسیایی این روز‌ها در حال تلاش هستند و ما هم باید تلاشمان را چند برابر کنیم. فوتسال ایران الان در قاره آسیا حرف اول را می‌زند و تمام کشور‌ها احترام خاصی برای ما قائل هستند و باید این قدرتمان را هم در زمین مسابقه به خوبی نشان دهیم تا بتوانیم از عنوان قهرمانی خودمان دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید

ناظم الشریعه: تا جایی که امکان داشته باشد مسابقات لیگ برتر فوتسال را از نزدیک تماشا خواهیم کرد
بازی در باشگاه‌های بزرگ دنیا حس لذت بخشی دارد

بازیکن تیم فوتسال  بنفیکای پرتغال خاطر نشان کرد: بازی در باشگاه‌های بزرگ دنیا حس لذت بخشی دارد و شما می‌توانید در کنار بازیکنان بزرگ به خوبی کار کنید، زیرا همه چیز در اینجا حرفه‌ای است و تمام تمرکز بازیکن بر روی بازی کردن است. همچنین از جهاتی دیگر بازی در باشگاه‌های بزرگ دنیا کمی سخت است، چون بازیکن باید همیشه در شرایط خوبی قرار داشته باشد و توقعی که باشگاه بنفیکا از بازیکنانش دارد خیلی بالا است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال حسین طیبی بازی در باشگاه های بزرگ دنیا بازی های دوستانه برای تیم ملی کشور ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!

آرمان خالقی گفت: چه کسی تا الان از کسانی که این طرح را طراحی کردند عددی ارائه داده که بگوید ما بر مبنای این محاسبات اقتصادی به این نقطه رسیدیم که یک روز تعطیل می‌کنیم و در عوض منافع بیشتری برای کشور است و درمجموع مصلحت کشور بر این مبنا خواهد بود؟

آرمان خالقی، عضو هیات مدیره خانه صمت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درخصوص اضافه شدن یک روز تعطیل به تعطیلات آخر هفته گفت: مبنای دولت به عنوان پیشنهاددهنده و ارائه‌کننده این لایحه این بوده است که تعطیلات ما هم مانند بسیاری از کشور‌های دنیا از یک روز در هفته، به دو روز افزایش پیدا کند که مردم رفاه و استراحت بیشتری داشته باشند و بهره‌وری بالاتری حاصل شود.

 

وی درمورد تاثیر تعطیلی روز‌های پنجشنبه بر فعالان اقتصادی عنوان کرد: هنگامی که یک روز به تعطیلات هفته اضافه می‌شود، کسانی که کسبه هستند یا خدماتی ارائه می‌دهند از لحاظ معیشتی به مشکل برمی‌خورند و درواقع یک روز برای مشاغل هم تعطیل می‌شود. آیا در شرایط موجود، یک تعطیلیِ اضافه به نفع اقتصاد کشور است؟

 

خالقی ادامه داد: چه کسی تا الان از کسانی که این طرح را طراحی کردند عددی ارائه داده که بگوید ما بر مبنای محاسبات اقتصادی به این نقطه رسیدیم که یک روز تعطیل می‌کنیم و در عوض منافع بیشتری برای کشور است و درمجموع مصلحت کشور بر این مبنا خواهد بود؟

 

عضو هیات مدیره خانه صمت درخصوص اینکه روز تعطیلی جدید، قبل از جمعه باشد یا بعد از جمعه اظهار کرد: در حال حاضر جمعه را تعطیل و در تهران پنجشنبه را نیمه تعطیل هستیم؛ باتوجه به تعطیلی شنبه و یکشنبه در غالب کشور‌های دنیا و تعطیلی اکثر بازار‌های جهانی، روز‌های دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه فرصت کار با بازار‌های جهانی برای ما وجود دارد.

 

وی افزود: اگر از این ۴ روز یک روز را برداریم، یعنی یکی از فرصت‌های زمان کاری مفید با دنیا را از خود می‌گیریم و با این وضعیت و تعطیلی پنجشنبه، برای ارتباط با دنیا ۳ روز کاری داریم. از ۷ روز هفته، کشور ما چهار روز آن را عملا ارتباطی با دنیا نخواهد داشت؛ یعنی نمی‌توانیم در بازار‌های جهانی مانند بورس جهانی، مبادله ها، مناقصات و گفت و شنود‌ها شرکت کنیم و یک روز بیشتر را از دست خواهیم داد؛ بنابراین در همین نگاه اول روز شنبه بنظر می‌رسد منافع اقتصادی بیشتری ایجاد می‌کند.

 

خالقی با اشاره به اینکه ادله‌ای که از طرف کمیسیون اجتماعی مطرح می‌شود را باید شنید، گفت: برخی می‌گفتند تعطیلی روز‌های پنجشنبه با فرهنگ ما همخوانی بیشتری دارد یا این موضوع که چرا در تهران بعضی از ادارات باید تعطیل باشد و در بعضی استان‌های دیگر نباشد؟ و برای اینکه این تبعیض از بین برود، پیشنهاد تعطیلی پنجشنبه مطرح می‌شود و کل کشور به فضایی می‌رود که خسارت به کشور وارد می‌شود.

 

وی عنوان کرد: در این طرح گفته شده که قرار است بدلیل این تعطیلی، ساعت کار هفتگی از ۴۴ ساعت به ۴۰ ساعت تقلیل پیدا کند. اگر قرار باشد کسی ۴۰ ساعت کار کند، دیگر حقوقی که تعیین شده برای ۴۴ ساعت، به او پرداخت نمی‌شود. اگر یک روز تعطیل شود، هزینه‌ای که اضافه تحمیل می‌شود به بیت‌المال چقدر است؟ آیا می‌تواند بهره‌وری ایجاد کند که جبران مافات و کاهش ساعات کار را انجام دهد؟ بنابراین تصور می‌کنم حتی این مبحث کاهش ساعت، محاسبه‌ای روی آن نشده است.

 

عضو هیات مدیره خانه صمت اضاقه کرد: وقتی یک روز تعطیل در بخش تولید شرکت‌های دولتی (آن‌هایی که باید تمام وقت کار کنند) اضافه می‌شود و یک روز کاری را تبدیل به روز تعطیل می‌کنیم، چون ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز خط تولید باید درکار باشد، اضافه کاری که در روز تعطیل به نیروی کار پرداخت می‌شود، برای مجموعه مورد نظر نزدیک ۲ برابر هزینه خواهد برد. در این مورد هم محاسبات اقتصادی انجام نشده است و طراحان حتما باید روشنگری کنند.

 

خالقی معتقد بود که نظر اغلب فعالان اقتصادی این است که تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلا به صلاح نیست و اگر اراده ما بر این است که حتما در هفته دو روز تعطیل باشیم، شنبه گزینه بهتری است.

 

وی در پایان گفت: حالا که این موضوع در مجلس مطرح شد، باید طبق قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار که تاکید می‌کند وقتی قرار است قانونی وضع شود و بر اساس آن قانون، بر محیط کسب و کار و فعالیت فعالان اقتصادی تاثیر بگذارد، دولت یا مجلس باید از قبل، نظر فعالان و تشکل‌های اقتصادی را جویا شوند. در این مورد این چنین نبوده است و بدون دعوت و کسب نظر بخش خصوصی، مجلس کاری را کرده که خودش قبلا در قانونی تصویب کرده که باید پیشاپیش نظر بخش خصوصی را جویا شود؛ درحالی که حتی به این موضوع هم توجه نشد.

دیگر خبرها

  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • ببینید | ماجرای تنفر حسین طیبی از فوتسال و عاقبت ورود به این رشته