Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رئیس حزب آبی و سفید در پیامی توییتری نوشت نخست وزیر این رژیم برای آنکه به دادگاه نرود در تلاش برای برگزاری انتخابات زودهنگام است.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز» وزیر جنگ و رئیس ائتلاف «آبی و سفید» رژیم صهیونیستی در پیامی در توییتر به شدت از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس حزب لیکود انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پیام توییتری نوشت که نتانیاهو بیشتر از آنکه حرف بزند دروغ می‌گوید.

گانتز در ادامه نوشت: «نتانیاهو فقط برای آنکه به دادگاه نرود ما را به سوی انتخابات می‌کشاند و هر چیزی غیر از آن یک حقه است. ما وارد کابینه شدیم تا از دموکراسی دفاع کنیم.

بامداد امروز رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند کنست  (پارلمان رژیم صهیونیستی) لایحه‌ای را که خواستار تعویق ضرب‌الاجل تصویب بودجه بود را به تصویب نرساند تا فلسطین اشغالی آماده برگزاری انتخابات سراسری برای چهارمین بار شود. 

نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی با ۴۹ رأی مخالف و ۴۷ رأی موافق این طرح را رد کردند تا بیست و سومین دوره پارلمان رژیم صهیونیستی منحل و فلسطین اشغالی آماده برگزاری چهارمین دور انتخابات در روز ۲۳ مارس شود. 

نتانیاهو نیز روز گذشته در جریان کنفرانس خبری مشترک با «جرد کوشنر» مشاور ارشد کاخ سفید گفت: «ما به سختی کار کردیم تا مانع از انتخابات غیرضروری شویم. ما به توافقاتی با (حزب) آبی و سفید رسیدیم. من فکر می‌کردم که این توافقات امیدوار کننده بود. اینها توافقات خوبی بودند که می‌توانست مانع از این انتخابات شود. متاسفانه، به دلیل فشار داخلی در درون حزب، بنی گانتز تصمیم گرفت تا از تعهدات خود سرباز زده و این موضوع، کشور را در اوج بحران کرونا ویروس به سوی انتخابات غیرضروری دیگر میکشاند.»

نتانیاهو در ادامه گفت: «این واقعا من را ناراحت می‌کند. به جای آنکه یک دولت با ثبات را که برای شهروندانش کار می‌کند و واقعا با هماهنگی کار کند،‌ توانمند سازیم، ‌آنها در حال اصرار بر حفظ دولتی در درون دولت دیگر هستند.»

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی رژیم صهیونیستی اسرائیل نتانیاهو دادگاه حزب لیکود بنیامین نتانیاهو بنی گانتز پارلمان رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود +فیلم

حسین امیرعبداللهیان در دیدار با «تور ونسلند» هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در امور صلح خاورمیانه گفت: نتانیاهو از کنترل خارج شده است و باید مهار شود.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌ها و دیدارهای دیپلماتیک خود در نیویورک، روز جمعه به وقت محلی با « تور ونسلند» دستیار و هماهنگ کننده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور صلح خاورمیانه دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه ایران گفت: عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع نظامی رژیم متجاوز صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و حقوق بین‌الملل را تشریح کرد و گفت: با وجودی که ایران قادر بود این عملیات را در شعاع گسترده‌تری انجام دهد، صرفاً آن بخش از مواضع نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار داده شد که از آنجا حمله به سفارت کشورمان در دمشق صورت گرفته بود.

امیرعبداللهیان افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و متحدانش در حال قتل عام و نسل کشی کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی در غزه است.

او تصریح کرد: عامل اصلی ثبات و امنیت در منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و برقراری آتش‌بس پایدار است. وی خاطر نشان کرد: نتانیاهو از کنترل خارج شده است و باید مهار گردد.

«تور ونسلند» دستیار و هماهنگ کننده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور صلح خاورمیانه نیز با تاکید بر مخاطرات ناشی از گسترش دامنه تنش‌ها در منطقه، اظهار داشت که شرایط از کنترل خارج شده و وضعیت مردم فلسطین تاسف آور است.

وی گفت سازمان ملل متحد خواستار تنش‌ زدایی در منطقه است و تمام تلاش خود را برای کمک به برقراری صلح و امنیت بکار می‌گیرد.

ونسلند یادآور شد: جامعه بین المللی می‌بایست بر دستیابی به آتش بس فوری در غزه و پایان فوری جنگ متمرکز باشد.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود +فیلم
  • جزئیات دعوای نتانیاهو با وزیرخارجه آلمان
  • اقدامات نتانیاهو برای اسرائیلی‌ها هم مضحک است
  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد
  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • بی اعتمادی وزیر کابینه صهیونیستی به نیرو‌های امنیتی این رژیم
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری