Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکم پیشین مصاف برگزار نشده تیم‌های فوتبال یوونتوس و ناپولی در هفته سوم سری A ایتالیا به نفع آبی‌پوشان سن‌پائولو تغییر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرجام‌خواهی تیم فوتبال ناپولی از کمیته ملی المپیک ایتالیا در اعتراض به حکم انضباطی این تیم به خاطر عدم حضور در خانه تیم یوونتوس برای بازی هفته سوم سری A‌ در تاریخ سیزدهم مهر ماه، مورد تأیید این سازمان واقع شد و به این ترتیب مصاف دو تیم باید برگزار شود و یک امتیازی هم که از ناپولی کسر شده بود به این تیم برگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناپولی برخلاف پروتکل‌های تعیین شده توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا و سازمان لیگ فوتبال این کشور، به دلیل ابتلای دو تن از بازیکنانش به کرونا (پیوتر زیلنسکی و الیف الماس) و نگرانی از ابتلای سایرین به این بیماری، حاضر به سفر به تورین نشد و تقصیرها را به گردن مسئولان بهداشت محلی شهر ناپل انداخت.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا اما این حکم را نپذیرفت و یوونتوس را 3 بر صفر برنده و علاوه بر آن یک امتیاز منفی برای ناپولی در نظر گرفت. ناپولی نسبت به این حکم به سازمان لیگ و کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایتالیا اعتراض کرد اما اعتراضش رد شد و پس از آن پرونده را به واحد استیناف کمیته ملی المپیک ایتالیا ارجاع داد که از این طریق نتیجه گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

به دنبال پذیرفته شدن فرجام‌خواهی باشگاه ناپولی، فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اظهار داشت: اولین چیزی که باید بگویم این است که ما همیشه نسبت به وضعیت به وجود آمده بیگانه و بی‌تفاوت بوده‌ایم. وقتی به ما می‌گویند که باید بازی کنیم، توپ را برمی‌داریم و به زمین بازی می‌رویم. به هر حال ما در تاریخ 4 اکتبر آماده بازی بودیم. اینکه این بازی چه زمانی باید برگزار شود، برعهده مسئولان لیگ است و باید ببینیم که آنها چه می‌گویند.

قبول شدن فرجام‌خواهی ناپولی به معنای کاهش امتیازات یوونتوس به 24 امتیاز با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌هاست و شرایط تیم ناپولی نیز دقیقاً به همین شکل است.

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A یوونتوس ناپولی سری A یوونتوس ناپولی فرجام خواهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

بانوی پیر به لطف یک گل دیرهنگام صعودی ناپلئونی را به فینال کوپا ایتالیا تجربه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست 2 بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری 2 بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری 3 بر 2 و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه 12 با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه 49 دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی 2-2 کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه 81 آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه 83 یکی از گل‌‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

صعود قاطعانه یوونتوس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا

 

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!