Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:34:35 GMT

غوغای فیورنتینا در تورین/ تحقیر خانگی یوونتوس

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۵۰۶۵

غوغای فیورنتینا در تورین/ تحقیر خانگی یوونتوس

به گزارش ایرنا؛ بامداد چهارشنبه از هفته چهاردهم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا، یوونتوس قهرمان بلامنازع سال‌های اخیر این مسابقات از تیم سختکوش فیورنتینا پذیرایی کرد که این بازی با پیروزی قاطع و سه بر صفر میهمان به اتمام رسید.

فلورانسی‌ها در همان دقیقه سوم با ضربه «داسان جاهوویچ» به گل دست یافته و شروعی عالی در این دیدار دشوار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۱۷ «خوان کوادرادو» کلمبیایی که در این فصل عملکرد درخشانی داشته است با کارت قرمز داور مواجه شد تا کار یوونتوس سخت‌تر شود.

در ادامه یووه با وجود یک بازیکن کمتر برای جبران کار تلاش کرد اما به نتیجه‌ای نرسید.

در دقیقه ۷۴ حمله میهمان با اشتباه «ساندرو» مدافع یوونتوس همراه شد تا حساب کار دو بر صفر شود.

در دقیقه ۸۱ «مارتین کاسرس» مدافع اروگوئه‌ای فیورنتینا که سابقه حضور در یوونتوس را هم دارد، سومین گل نماینده فلورانس را ثبت کرد تا برتری تیمش را قطعی کند.

فیورنتینا با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و به رتبه پانزدهم رسید تا از جمع تیم‌های پایین جدول جدا شود.

یوونتوس هم با ۲۴ امتیاز در جایگاه چهارم باقی ماند تا بازهم از صدر جدول دورتر شود. این نخستین باخت فصل بانوی پیر تورین تحت هدایت «پیرلو» در فصل جاری سری‌آ بود.

پیش از این دیدار نیز، کروتونه در خانه خود با حساب دو بر یک مقابل پارما به برتری دست یافت.

چهارشنبه شب، هشت دیدار دیگر از هفته هشتم سری‌آ برگزار می‌شود که در مهمترین آن تیم صدرنشین میلان پذیرای لاتزیو خواهد بود.

برچسب‌ها فوتبال یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال یوونتوس کریستیانو رونالدو فوتبال یوونتوس کریستیانو رونالدو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال خیبر که آمار خیره‌کننده پیروزی تمای بازی‌های خانگی در ورزشگاه تختی خرم‌آباد را داشته، در بازی روز گذشته هم اجازه نداد این رکورد مقابل تیم پایین جدولی دریا بابل از بین برود.

آن‌ها در حالی که تا دقیقه ۹۰ با تساوی ۳ بر ۳ مقابل شاگردان سیدعباسی متوقف شده بودند، با پنالتی که مهرداد قنبری، مدافع باتجربه و ۳۵ساله‌شان به تور دروازه چسباند سه امتیاز این دیدار مهم را در خانه نگه داشتند تا رکوردشان هم دست نخورده باقی بماند.

سیدعباسی و شاگردانش که در این مسابقه سختکوش ظاهر شدند و چشم امید دیگر تیم‌های بالانشین را به خود معطوف کرده بودند تا ترمز خیبر را در خرم‌آباد بکشند، در نهایت موفق به این کار نشدند و نتوانستند دژ مستحکم خیبر را فرو بریزند.

با این نتیجه و تساوی سایر رقبا و البته لغو دیدار فجر سپاسی و استقلال آبی‌پوش ملاثانی، خیبر هم‌چنان با اختلاف هفت امتیازی در صدر جدول باقی ماند و امید اول صعود به لیگ برتر به حساب می‌آید.

دیگر خبرها

  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت