Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن، مهدی حیدری فرماندار شهرستان دماوند روز سه‌شنبه در حاشیه آئین تکریم و معارفه شهردار رودهن، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهردار جدید رودهن فرزند شهر و بومی است و با توجه به سابقه‌هایی که در مجموعه شهرداری داشته است، بهترین گزینه برای شهر رودهن بود و می‌تواند منشأ خیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از اتفاقاتی که موجب شد توسعه رودهن با توقف دو ساله مواجه شود، عدم همدلی شهرداری و شورای اسلامی شهر بود و اعضای شوراهای اسلامی و تمامی بدنه شهرداری با هدف مشترک باید در کنار یکدیگر باشند.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه انتظار داریم که شرایط بومی‌گرایی موجب توقف سیاست‌های قانونمند در شهر رودهن نشود، بیان کرد: مجموعه شهرداری رودهن نیازمند برنامه‌ای جدید است که باید به جدیت این برنامه‌ها سوق داد.

حیدری افزود: شهردار جدید تیمی جدید و کارآمد ایجاد کند و در کنار اعضای شورای اسلامی شهر به اهداف نزدیک شوند که مهم‌ترین آن خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه رودهن به عنوان نمادی از شرق استان تهران است و باید به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند، تصریح کرد: شهر رودهن باید در مسیری قرار گیرد که حواشی گذشته فراموش شود و شهرداری و شورای اسلامی شهر با تمام توان و با حمایت مردم برای ارتقاء و پیشرفت شهر رودهن قدم بردارند.

فرماندار شهرستان دماوند ضمن تقدیر از سرپرست سابق شهرداری رودهن، اضافه کرد: در مدت کوتاهی که شهرداری رودهن به طور سرپرستی اداره می‌شد، ثبات خوبی در شهر جاری بود و امیدواریم پیش از انتخابات و جابه‌جایی شوراهای اسلامی شهر، شاهد اتفاقات خوب و چشمگیری برای شهر رودهن باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: رودهن شهرداری دماوند مهدی حیدری فرماندار شهرستان دماوند اسلامی شهر شهر رودهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899342

دیگر خبرها

  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان