Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@06:44:13 GMT

بیوگرافی نوید پورفرج

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۵۳۸۵

بیوگرافی نوید پورفرج

نوید پورفرج متولد 2 اردیبهشت 1367 در کرمانشاه، بازیگر است. وی از جمله بازیگران توانمند و با استعداد کشورمان است. در ادامه با بیوگرافی نوید پورفرج بیشتر آشنا خواهید شد. ناطقان: چکیده ای از بیوگرافی نوید پورفرج:




نام اصلی: نوید پورفرج

زمینه فعالیت: بازیگری

تولد: ۲ اردیبهشت ۱۳۶۷ کرمانشاه

سال‌های فعالیت: ۱۳۹۱ تاکنون

 


 
بیوگرافی نوید پورفرج:

نوید پورفرج متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۶۷ در کرمانشاه بازیگر ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوید پورفرج در رشته ی فناوری اطلاعات مهندسی IT دانشگاه آزاد اسلامی پرند تحصیل کرده است.

 

نوید پورفرج فعالیت هنری خود را در سن ۱۸ سالگی با شرکت در کلاس‌های بازیگری امین تارخ شروع کرد. سپس دوره‌های دیگر بازیگری را زیر نظر هومن سیدی گذراند.

 

نوید پورفرج در سال 1391 برای اولین بار در نقش کوتاهی در سریال تلویزیونی «دیوار» به کارگردانی سیروس مقدم، بازیگری را تجربه کرد و بعد از آن در سال 1393 در سریال تلویزیونی «مادرانه» به کارگردانی جواد افشار حضور پیدا کرد و به صورت حرفه ای در فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده، بازی کرده است.

 

نوید پورفرج در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده، توانست تجربه موفقی را در کنار بازیگران مطرحی مثل نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی برای خود رقم بزند و نامش بیش از پیش در میان مردم مطرح شد.



 

نوید پورفرج در دو دوره و برای فیلم‌های مغزهای کوچک زنگ زده و مغز استخوان، نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده‌است.

 

 
ازدواج نوید پور فرج:

نوید پور فرج ازدواج نکرده و هنوز مجرد است.


 


علایق نوید پور فرج:

نوید پور فرج علاقه مند به فوتبال است و به شدت طرفدار تیم پرسپولیس تهران است.

 

 
فیلم‌شناسی نوید پورفرج:

فیلم های سینما:
مغز استخوان ( ١٣٩٨)     مغزهای کوچک زنگ زده (۱۳۹۶)

 

فیلم های تلویزیونی:
مادرانه ( ۱۳۹٢)

 

شبکه خانگی:
قورباغه ( ۹۹–۱۳۹۸)
برچسب ها: بازیگر ، ناطقان ، استعداد ، کرمانشاه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازیگر ناطقان استعداد کرمانشاه مغزهای کوچک زنگ زده نوید پورفرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم فستینگ می تواند از سلامت روده با افزایش سن محافظت کند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیکال نیوز، مطالعات اخیر نشان می‌دهد که رژیم غذایی فستینگ ممکن است فواید سلامتی دیگری به جز کاهش وزن داشته باشد، مانند محافظت در برابر دیابت نوع ۲، بیماری‌های قلبی عروقی و سرطان.

مطالعه جدید محققان کالج پزشکی استئوپاتی آریزونا نشان داد که رژیم فستینگ ممکن است به محافظت از روده کوچک با افزایش سن، کمک کند.

محققان از مدل موشی استفاده کردند که برای تسریع پیری آن را اصلاح ژنتیکی کرده بودند. یک گروه از موش‌ها همیشه غذا در دسترس داشتند، در حالی که گروه دیگر فقط در چرخه‌های متناوب ۲۴ ساعته به غذا دسترسی داشتند.

پس از ۸ ماه، دانشمندان دریافتند موش‌هایی که در برنامه فستینگ بودند، وزن کمتری به دست آوردند و تغییرات ساختاری در روده کوچک خود داشتند که با کنترل بهتر گلوکز و کاهش التهاب همراه بود.

«اسپنسر وروگوپ»، نویسنده ارشد این مطالعه، گفت: «مطالعه ما نشان می‌دهد که رژیم فستینگ یک تمرین غذایی مفید برای کنترل افزایش وزن، بهبود سطح گلوکز خون، و ارتقای اثرات مثبت روده‌ای با کاهش التهاب و استرس اکسیداتیو و در عین حال تغییر ساختار روده است.»

برای این مطالعه، محققان بر روی بخش خاصی از روده کوچک به نام ژژنوم تمرکز کردند.

ژژونوم دومین ناحیه از سه ناحیه روده کوچک است که مسئول ادامه هضم غذا و جذب مواد مغذی و آب از غذا است، تا از آنها در سایر مناطق بدن استفاده شود.

وروگوپ توضیح داد: «با افزایش سن پستانداران، تغییرات ذاتی مخربی در مورفولوژی روده کوچک ایجاد می‌شود که بر توانایی جذب مواد مغذی و حفظ ساختار آن تأثیر می‌گذارد.»

او گفت: «مطالعه ما نشان می‌دهد که یک رژیم فستینگ ممکن است با بازگرداندن ژژنوم به نسخه "جوان‌تر" خود از این تغییرات مرتبط با افزایش سن جلوگیری کند.»

در پایان مطالعه، محققان مشاهده کردند که بهبود در سلامت و ظاهر روده کوچک در موش‌های ماده بیشتر از موش‌های نر بود.

با این حال، دانشمندان دریافتند که تأثیر رژیم فستینگ بر سطح قند خون در موش‌های نر قوی‌تر از موش‌های ماده بود. با این حال، مشخص نیست که آیا تفاوت‌های جنسی در متابولیسم قند در موش‌ها در مورد انسان نیز صدق می‌کند یا خیر.

برای مرحله بعدی این تحقیق، دانشمندان قصد دارند عمیق‌تر به آنچه که ممکن است پشت این تفاوت‌های جنسیتی باشد، بپردازند.

رژیم غذایی فستینگ یک برنامه زمان بندی شده برای غذا خوردن در دوره‌های زمانی معین و سپس امتناع از غذا برای مدت طولانی است.

چندین روش مختلف فستینگ متناوب وجود دارند که برخی از الگوهای محبوب‌تر آن عبارتند از: غذا خوردن با محدودیت زمانی، که در آن مدت زمان نخوردن ۱۲، ۱۴ یا ۱۶ ساعت طول می‌کشد و دوره غذا خوردن در ساعات باقی‌مانده روز است، یا روش ۵:۲، که در آن فرد ۲ روز در هفته فقط ۵۰۰ کالری مصرف می‌کند و سپس برای ۵ روز باقی مانده به طور معمول غذا می‌خورد.

برخی از کارشناسان، بهترین نوع این رژیم را آن مدلی می‌دانند که فرد بعد از ساعت ۸ شب تا ساعت ۸ صبح روز بعد غذا نخورد.

کد خبر 6080437

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • آغاز اکران آنلاین فیلم «آخرین تولد»
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • رژیم فستینگ می تواند از سلامت روده با افزایش سن محافظت کند
  • نرخ خرید برق از نیروگاههای مقیاس کوچک افزایش یافت
  • داوود هزینه کیست؟ | بیوگرافی داوود غفاری